Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nån som vet allt?
kostnad, paketval etc
är det parabol som gäller eller höl i vägga?
..
Jag forskade lite själv nu.
bor i ett comhem hus och ringde och kollade om det gick att lägga till kanaler till basutbudet som "ingår" i hyran.
Men nej det går inte.
Blev rekommenderad deras nu pågående kampanj, 63kanaler i tre månader för 99kr/mån, sen kan man som billigast välja ett Small paket för 39kr/mån och till den lägga till Viasat motor för 29kr/mån.
sv1, svt2, svt24, svt-hd, tv4, axess tv, tv6, kunskapskanalen och tv7 ingår i small paketet.
Alltså, 68kr / mån är ett alternativ om man bor i comhemhus.
Digitalbox för 1kr om man tar kampanjen nu.
De tre första månaderna har man även eurosport 1 och 2 så lite superbike hinner man se också.

Jag forskade lite själv nu.
bor i ett comhem hus och ringde och kollade om det gick att lägga till kanaler till basutbudet som "ingår" i hyran.
Men nej det går inte.
Blev rekommenderad deras nu pågående kampanj, 63kanaler i tre månader för 99kr/mån, sen kan man som billigast välja ett Small paket för 39kr/mån och till den lägga till Viasat motor för 29kr/mån.
sv1, svt2, svt24, svt-hd, tv4, axess tv, tv6, kunskapskanalen och tv7 ingår i small paketet.
Alltså, 68kr / mån är ett alternativ om man bor i comhemhus.
Digitalbox för 1kr om man tar kampanjen nu.
De tre första månaderna har man även eurosport 1 och 2 så lite superbike hinner man se också.
Shoppa dreambox, då får man det mesta, även payperview och adult![]()

Koppla datan till dumburken och pynta cirkus en tuting till MotoGP.com och man har tillgång till mkt mer än bara räjsen! (bonusmaterial i forma av bla intervjuer och repriser när man själv behagar m.m. m.m.!)
Dessutom slipper man 57 andra kanaler som man ändå aldrig kollar...![]()
vad behövs?
kostar ca?
Till mig har comhem sagt att man måste teckna ett 99:-/mån avtal för att få viasat motor. De erbjuder nämligen bara ett viasat sport paket med motor, fotboll osv. Det där de erbjuder för 29:-/mån är motors tv, nåt helt annat som inte visar moto-gp.
Kostade mig ifjol 900:- cirka... Inte helt gratis, men jag ser inte ett skit på tv i övrigt så jag föredrog att slänga mina pengar på motogp.com och få en massa bonusmaterial istället att glo på! bildekvalitén är super dessutom på MotoGp racen, dock inte lika bra på 125, 250 tyvärr...
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |