Moto-GP vilken kanal???

nån som vet allt?
kostnad, paketval etc
är det parabol som gäller eller höl i vägga?

nån som vet allt?
kostnad, paketval etc
är det parabol som gäller eller höl i vägga?

jag ringde till boxer och frågade dom om dom ska sända den kanalen... men det skulle dom inte utan dom ska bara sända viasat fotboll och viasat sport... så dom kanalerna kan man beställa från boxer.. så inget motor gp för hos som har boxer... men han jag pratade med på boxer sa att jag var inte den första som ringer och frågar... så är det många som ringer så kanske boxer får fingrarna ur röven och börjar förhandla med viasat om den kanalen... så ring 0771-211000 så får vi hoppas på det bästa

Ringde oxå Boxer, men till mig sa dom att det inte skulle bli
någon viasat motor den närmsta framtiden.. Så jag sa upp
mitt abonnemang DIREKT:arsele ..
Ringde sedan Telia & tog deras baspaket + Viasat motor:yoparty
Enda nackdelen var att man fick inte bara kunde få motor utan
man fick med golf + boll oxå

Jag forskade lite själv nu.
bor i ett comhem hus och ringde och kollade om det gick att lägga till kanaler till basutbudet som "ingår" i hyran.
Men nej det går inte.
Blev rekommenderad deras nu pågående kampanj, 63kanaler i tre månader för 99kr/mån, sen kan man som billigast välja ett Small paket för 39kr/mån och till den lägga till Viasat motor för 29kr/mån.

sv1, svt2, svt24, svt-hd, tv4, axess tv, tv6, kunskapskanalen och tv7 ingår i small paketet.

Alltså, 68kr / mån är ett alternativ om man bor i comhemhus.
Digitalbox för 1kr om man tar kampanjen nu.

De tre första månaderna har man även eurosport 1 och 2 så lite superbike hinner man se också.

jaså? så comhem har kanalen då ska man kanske ringa och prata med dom med då... bor oxå i comhem hus men har även boxer....

Till mig har comhem sagt att man måste teckna ett 99:-/mån avtal för att få viasat motor. De erbjuder nämligen bara ett viasat sport paket med motor, fotboll osv. Det där de erbjuder för 29:-/mån är motors tv, nåt helt annat som inte visar moto-gp.

bor i ett comhem hus och ringde och kollade om det gick att lägga till kanaler till basutbudet som "ingår" i hyran.
Men nej det går inte.
Blev rekommenderad deras nu pågående kampanj, 63kanaler i tre månader för 99kr/mån, sen kan man som billigast välja ett Small paket för 39kr/mån och till den lägga till Viasat motor för 29kr/mån.

sv1, svt2, svt24, svt-hd, tv4, axess tv, tv6, kunskapskanalen och tv7 ingår i small paketet.

De tre första månaderna har man även eurosport 1 och 2 så lite superbike hinner man se också.

Helt säker på detta? Jag har fått uppfattningen då jag pratat med Comhem att enda alternativet att få viasat motor är att teckna viasat sport paketet, vilket kostar 99:- per månad och en bindningstid på 12 mån...

Shoppa dreambox, då får man det mesta, även payperview och adult:yoparty

låter som man får inga rigen och kolla mkt utförligt om just viasat motor.
det va vad jag frågade men det är ju inte ovanligt att det uppfattas eller svaras fel.

kundservice stängt nu, 0771550000

Men nej det går inte.

jag bor i ett comhem hus, och så sa dom inte till mig..
Jag måste köpa till hela viasat sport packetet, som då kosta x antal hundra.. Ska genast ringa igen..

Koppla datan till dumburken och pynta cirkus en tuting till MotoGP.com och man har tillgång till mkt mer än bara räjsen! (bonusmaterial i forma av bla intervjuer och repriser när man själv behagar m.m. m.m.!)
Dessutom slipper man 57 andra kanaler som man ändå aldrig kollar... :tummenupp

Koppla datan till dumburken och pynta cirkus en tuting till MotoGP.com och man har tillgång till mkt mer än bara räjsen! (bonusmaterial i forma av bla intervjuer och repriser när man själv behagar m.m. m.m.!)
Dessutom slipper man 57 andra kanaler som man ändå aldrig kollar... :tummenupp

vad behövs?
kostar ca?

vad behövs?
kostar ca?

Kostade mig ifjol 900:- cirka... Inte helt gratis, men jag ser inte ett skit på tv i övrigt så jag föredrog att slänga mina pengar på motogp.com och få en massa bonusmaterial istället att glo på! bildekvalitén är super dessutom på MotoGp racen, dock inte lika bra på 125, 250 tyvärr...

EDIT: Just nu erbjuder dom en "Off season ticket" för 16 alternativt 22 euro beroende på kvalité på video...

Du behöver en kabel mellan TV och dator, joxa lite med inställningarna i datorn och antingen Windows Media Player eller Real Player installerat.

( Live Video is available as Windows Media Video and Real Media in either HI quality: 528x300 pixels at 500kbps or LO quality: 400x225 pixels at 200kbps.
High Resolution video: 720x450 pixels at 1000kbps )

Last edited:
Till mig har comhem sagt att man måste teckna ett 99:-/mån avtal för att få viasat motor. De erbjuder nämligen bara ett viasat sport paket med motor, fotboll osv. Det där de erbjuder för 29:-/mån är motors tv, nåt helt annat som inte visar moto-gp.

Motors tv är okej !
Dom visar AMA superbike :tummenupp

Kostade mig ifjol 900:- cirka... Inte helt gratis, men jag ser inte ett skit på tv i övrigt så jag föredrog att slänga mina pengar på motogp.com och få en massa bonusmaterial istället att glo på! bildekvalitén är super dessutom på MotoGp racen, dock inte lika bra på 125, 250 tyvärr...

ok
men hårdvaran som behövs, ett tv-kort bara?
funkar det på tjocktv med scart?
är det vettiga kommentatorer?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...