Lite bus idag runt 13-14 tiden

"Den nye" rockar fett så du vet Money! Tack till Swish och Quman för att man fick komma ut lite i det fina vädret. Swish satte ju som sagt nytt köldrekord:tummenupp

Härligt att kunna "värma sig" med en iskall jäger nu efteråt.:fyllisar

"Den nye" rockar fett så du vet Money! Tack till Swish och Quman för att man fick komma ut lite i det fina vädret. Swish satte ju som sagt nytt köldrekord:tummenupp

Härligt att kunna "värma sig" med en iskall jäger nu efteråt.:fyllisar

Har du redan börjat? Jag måste ta mig in till Malmö (igen...) först! :fyllisar

Tyckte mer de såg ut som julmaten som inte fick plats, kanske skulle hoppat kakan på Pronto. :arsele

Haha, vart fan var du? Det är faktiskt inte riktigt så, men ganska nära sanningen! :tungan Det är läskigt tight, och nu hade jag ju tryckt in en extra tröja under också!

Har du redan börjat? Jag måste ta mig in till Malmö (igen...) först! :fyllisar

Ja såklart, sprit låter inte vänta på sig....den som kommer sent blir utan....och får köra....så är det bara...:D :yoparty
Hoppas bara jag får tillbaka känseln i fingertopparna innan kvällen är slut:)

Satt vid trappan med nån lång blond sak, o hon bara skatta åt att ni skulle ut o frysa röven av er igen.

Varför sa du inget din dummer? :fatta!

För att jag var upptagen med annat? :tuttar

Fast ja ska kanske inte säga nått om ditt tajta ålaskinn, kommer knappt inte in i mitt eget skinn längre..

Jodå, finns det ingen dörr imellan så är det samma rum. Hörde dig mumla ngt om SH:D

Har du öppen planlösning hemma el? El du har alla dina dörrar stängda?
Japps helt rätt, sa att där kom några sporthoj.com fånar. :D

Last edited:
För att jag var upptagen med annat? :tuttar

Fast ja ska kanske inte säga nått om ditt tajta ålaskinn, kommer knappt inte in i mitt eget skinn längre..

Har du öppen planlösning hemma el? El du har alla dina dörrar stängda?
Japps helt rätt, sa att där kom en några sporthoj.com fånar. :D

Helt rätt, tre fånar som skulle köra och en som satt och limma på blondie:banana

Kände igen dig från någonstans, har vi kört cross tillsammans utanför Åstorp?
Jag kan ha fel...

Last edited:
Helt rätt, tre fånar som skulle köra och en som satt och limma på blondie:banana

Kände igen dig från någonstans, har vi kört cross tillsammans utanför Åstorp?
Jag kan ha fel...

Behöver inte limma, hon e ju som ett jävla plåster man inte blir av med ändå.

Nja, det var runt 15-20år sen ja sluta köra cross snart. Så näe de tror ja inte.

*/ ?>
Back