Lite bus idag runt 13-14 tiden

Vadå vi kör ju alltid lungt ju....!!!:yoparty :yoparty
Precis som Bundes lungna fredagar...!!!:fyllisar :fyllisar
Vår vill vi alla ha...!!:Bugar :Bugar

Japp Hämtade den i fredags. :tungan Bytade in ninjan. Körde en sväng i lördags på 5mil. Måste köra in den innan man börjar köra ihop för sen blir det knappast lugnt. :rofl Vill ha vår nu!!

Jag tycker det går ganska lungt tillväga när vi är ute...!!;)
Tja lite missöde får man kanske räkna med ju!!:D :D
Inget allvarligt ju...!!:gnissla :gnissla

Jag tycker det går ganska lungt tillväga när vi är ute...!!;)
Tja lite missöde får man kanske räkna med ju!!:D :D
Inget allvarligt ju...!!:gnissla :gnissla

Nä det e juh sant. Det har gått bra. Bara bunde som fått ont...men han e inte så gammal och inte så härdad. ;)

Nä det e juh sant. Det har gått bra. Bara bunde som fått ont...men han e inte så gammal och inte så härdad. ;)

nej sant man har inte kommit upp i den höga åldern som er när man börjar tappa känseln och inte kan hålla i kaffekoppen mer för att man rysster så på handen :rofl :rofl

nej sant man har inte kommit upp i den höga åldern som er när man börjar tappa känseln och inte kan hålla i kaffekoppen mer för att man rysster så på handen :rofl :rofl

Det har inte med åldern att göra. Det har med hur jävla bakfull man är. ;)

Det har inte med åldern att göra. Det har med hur jävla bakfull man är. ;)

Jasså det är det som gör de. Föresten ser inte dig på listan på vårfesten innu eller du har inte tillåtelse från frun där hemma ?

Jasså det är det som gör de. Föresten ser inte dig på listan på vårfesten innu eller du har inte tillåtelse från frun där hemma ?

det är inte lika roligt att festa nu när man har tjej vettu! :tummenupp :arsele

Japp Hämtade den i fredags. :tungan Bytade in ninjan. Körde en sväng i lördags på 5mil. Måste köra in den innan man börjar köra ihop för sen blir det knappast lugnt. :rofl Vill ha vår nu!!

Hur kan detta komma sig du bytade från sport till street? ja vem fan vill inte ha vår hehhe :hojbusa

e jag full eller???:yoparty

har du nångång varit nykter?

Last edited:
*/ ?>
Back