Skriv-vad-du-vill-tråden

Men med tanke på längden på nämnda lemmar så lär ju inte promillehalten bli allt för hög.:D :D

Le Plugg, vi kör på Gröna temat.
Kan du få till flaggan till kvällen ?
Tänkte visa föraren skissen imorgon på mässan.
Tackur.

:huvet comhem är ett gäng inkompetenta nollor eller va är de för fel på dom :va
Hur kan de påstå att de är fysiska skador på mina grejor när de inte är de??!!!
Tv bilden rullar och dom säger att de är nå fel för de finns inte nå störningar, men varför har de fungerat innan och inte nu??!
tja de visste han inte men de var säkert fel för jag inte har en digitalbox :mad: jag behöver inte en sån har jag fått veta och de har fungera innan men likt förbenat ska jag behöva sitta och vänta på tekniker, kan tänka mej hur länge jag får vänta :mad: :huvet

slut på gnället :(

Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

Det vore riktigt tråkigt om du missar festen.:( Krya på dig!

Är du inte kry till helgen så ska jag fista dig med ett hett strykjärn !:mad:

Se nu till att krya på dig ditt helvete.:tummenupp

Svärmor är väl inte min favorit (och inte jag hennes) men hon har faktiskt hjälpt mej vid ett par tillfällen när jag haft förkylningar på ingående. Hon pressar en apelsin (man kan ta en lime åxå, om man har), pressar i en vitlöksklyfta i detta, tillsätt rejält med tabasco och svartpeppar och svep eländet!:brinnerup

Krya på dej killen!:tummenupp

Le Plugg, vi kör på Gröna temat.
Kan du få till flaggan till kvällen ?
Tänkte visa föraren skissen imorgon på mässan.
Tackur.

Då kör vi två nya...:) Jag hade lite svårt att bestämma mig, så jag kompromissade och gjorde två alternativ...:hihi

Last edited:
Då kör vi två nya...:) Jag hade lite svårt att bestämma mig, så jag kompromissade och gjorde två alternativ...:hihi

Tackar som fan !
Får jag bara vara lite mer böld i röven......:D
Kan du göra ett alternativ med framstänkan målad också den som svenska flaggan.

Stor grogg utlovas på Lördag !:tummenupp

Bifogat

• Puckfukkad.JPG
    Puckfukkad.JPG
    105.3 KB · Visningar: 38
Last edited:
Krya på dig killen.

De där låter inte alls kul, krya på dej och ligg kvar under täckena och drick mycke så håller vi tummarna på att du är pigg på lördag iallafall.

:krama

Tackar som fan !
Får jag bara vara lite mer böld i röven......:D
Kan du göra ett alternativ med framstänkan målad också den som svenska flaggan.

Stor grogg utlovas på Lördag !:tummenupp

Låter bra, här kommer det mera!:)

Last edited:
Tack för omtanken!

Sova 18h.. hålla sig vaken i 1½.. sova 6h till.. vara vaken i 2h.. Nu går jag och sover igen, hörs imorgon vid lunch eller så :D

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back