Skriv-vad-du-vill-tråden

Men med tanke på längden på nämnda lemmar så lär ju inte promillehalten bli allt för hög.:D :D

Le Plugg, vi kör på Gröna temat.
Kan du få till flaggan till kvällen ?
Tänkte visa föraren skissen imorgon på mässan.
Tackur.
 
:huvet comhem är ett gäng inkompetenta nollor eller va är de för fel på dom :va
Hur kan de påstå att de är fysiska skador på mina grejor när de inte är de??!!!
Tv bilden rullar och dom säger att de är nå fel för de finns inte nå störningar, men varför har de fungerat innan och inte nu??!
tja de visste han inte men de var säkert fel för jag inte har en digitalbox :mad: jag behöver inte en sån har jag fått veta och de har fungera innan men likt förbenat ska jag behöva sitta och vänta på tekniker, kan tänka mej hur länge jag får vänta :mad: :huvet


slut på gnället :(
 
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta
 
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

Det vore riktigt tråkigt om du missar festen.:( Krya på dig!
 
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

Är du inte kry till helgen så ska jag fista dig med ett hett strykjärn !:mad:

Se nu till att krya på dig ditt helvete.:tummenupp
 
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

Svärmor är väl inte min favorit (och inte jag hennes) men hon har faktiskt hjälpt mej vid ett par tillfällen när jag haft förkylningar på ingående. Hon pressar en apelsin (man kan ta en lime åxå, om man har), pressar i en vitlöksklyfta i detta, tillsätt rejält med tabasco och svartpeppar och svep eländet!:brinnerup

Krya på dej killen!:tummenupp
 
Le Plugg, vi kör på Gröna temat.
Kan du få till flaggan till kvällen ?
Tänkte visa föraren skissen imorgon på mässan.
Tackur.

Då kör vi två nya...:) Jag hade lite svårt att bestämma mig, så jag kompromissade och gjorde två alternativ...:hihi
 
Last edited:
Då kör vi två nya...:) Jag hade lite svårt att bestämma mig, så jag kompromissade och gjorde två alternativ...:hihi

Tackar som fan !
Får jag bara vara lite mer böld i röven......:D
Kan du göra ett alternativ med framstänkan målad också den som svenska flaggan.

Stor grogg utlovas på Lördag !:tummenupp
 

Bifogat

  • Puckfukkad.JPG
    Puckfukkad.JPG
    105.3 KB · Visningar: 38
Last edited:
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta
Krya på dig killen.
 
Kände mig risig igår på jobbet.. Kom hem & la mig i soffan, vakna upp vid 18:30 och hade sån feber att jag knappt kunde ställa mig upp. Bums i säng med dubbla täcken och en varm filt, sov i över 18h! Fan om man inte blir frisk till helgen :gråta

De där låter inte alls kul, krya på dej och ligg kvar under täckena och drick mycke så håller vi tummarna på att du är pigg på lördag iallafall.

:krama
 
Tackar som fan !
Får jag bara vara lite mer böld i röven......:D
Kan du göra ett alternativ med framstänkan målad också den som svenska flaggan.

Stor grogg utlovas på Lördag !:tummenupp

Låter bra, här kommer det mera!:)
 
Last edited:
Tack för omtanken!

Sova 18h.. hålla sig vaken i 1½.. sova 6h till.. vara vaken i 2h.. Nu går jag och sover igen, hörs imorgon vid lunch eller så :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top