Offer för syra

Vore det inte konstigt om våldtäkt vore ett av få brott som inte ökade, då all annan brottslighet ökar, grov brottslighet främst?

Eller så övertalas verkligen fler tjejer till att anmäla sin "kille"! ;)

"mina orsaker"
1. Fler brott klassas som våldtäkt
2. Minskad tolerans mot sexbrott
3. Ökad alkoholkonsumtion och då framförallt på krogen
4. En drastisk ökning i hur många tillfälliga kontakter/sexualpartners som unga och unga vuxna har...

.....eventuellt hade jag även nämnt en risigare syn på sex och kvinnor bland unga män...
[/I]

Och fortfarande när jag skiljt ut "fullbordad våldtäkt" från "våldtäkt" så kommer du dragandes med att "...fler brott klassas som våldtäkt" som en skiva med hack i !?? Har du öht förmåga att ta in information & fakta ?

Och jo, den risigare kvinnosynen är ju väldokumenterad bland västasiater & afrikaner.
Eller hur menar du att punkt 2, 3 och 4 förklarar den 17-faldiga överrepresentation som nordafrikaner har gällande våldtäkt, och den 13-faldiga bland Irakier för att nämna några ?

Men du funkar som det övriga PK-patrasket, som oavsett hur mkt fakta som läggs under näsan på dom, rapar samma obemötande argument om & om igen, enligt principen att säger men en sak tillräckligt många gånger blir den "sann". Och tyvärr så funkar det ju så, ...för dom som hör det & inte är intresserade av ämnet & sätter sig in i det blir det "sanningen".

Eller hur menar du att punkt 2, 3 och 4 förklarar den 17-faldiga överrepresentation som nordafrikaner har gällande våldtäkt, och den 13-faldiga bland Irakier för att nämna några ?

Det är väl snarare bra att kvinnor från dessa länder får möjligheten att anmäla sina män när de tvingar sig på dem?! En kvinnas lidande blir väl inte större för att hon våldtas här än om hon hade blivit våldtagen i sitt hemland?

Först 1965 blev det ansågs det vara våldtäkt att tvinga sig på sin fru i Sverige.
I ett femtiotal länder i världen anses det fortfarande inte vara våldtäkt.

Jag är ju benägen att tro att överrepresentationen i första hand beror på att det är "den egna frun" som anmäler våldtäkten nu när de kommit till ett land där sexuellt tvång inom äktenskapet faktiskt räknas som våldtäkt, snarare än att det har flyttat hit en afrikansk våldtäktsarmé som lurar i buskarna för att våldta första bästa oskyldiga svenska tjej de ser....

Det är väl snarare bra att kvinnor från dessa länder får möjligheten att anmäla sina män när de tvingar sig på dem?! En kvinnas lidande blir väl inte större för att hon våldtas här än om hon hade blivit våldtagen i sitt hemland?

Först 1965 blev det ansågs det vara våldtäkt att tvinga sig på sin fru i Sverige.
I ett femtiotal länder i världen anses det fortfarande inte vara våldtäkt.

Jag är ju benägen att tro att överrepresentationen i första hand beror på att det är "den egna frun" som anmäler våldtäkten nu när de kommit till ett land där sexuellt tvång inom äktenskapet faktiskt räknas som våldtäkt, snarare än att det har flyttat hit en afrikansk våldtäktsarmé som lurar i buskarna för att våldta första bästa oskyldiga svenska tjej de ser....

Nej fy fan, det där tror du inte på själv ens. :lol
Offren är ju svenskar ffs.
Herregud. :rofl

Offren är ju svenskar ffs.

Möjligen när det gäller överfallsvåldtäkter men nästan 9 av 10 våldtäkter är ju INTE överfallsvåldtäkter. I 8 av 10 våldtäktsfall så är ju offer och förövare bekanta med varandra.
Fast du kanske menar att alla våra svenska oskyldiga flickor hyser en förkärlek för att hänga med den afrikanska våldtäktsarmén.

Och det är så klart inte illa nog enligt dig. :lol

Minst 9 av 10 av de som rör sig på stan borde ju rimligen vara "svenskar" vilket gör att det även borde innebära att huvuddelen av de som "överfallsvåldtas" är svenskor.

Edit:
...eller vänta nu, du kanske menar att afrikanerna, till skillnad från övriga våldtäktsmän, INTE våldtar någon de känner, utan att de hellre smyger i buskarna och tar någon på måfå än att ge sig på den egna frun/sambon eller annan bekant?!

Last edited:
...smyger i buskarna och tar någon på måfå...

mjaa, korvis, vi 'vet' ju alla, att de tar blondiner såklart och det är inte på måfå utan sker utifrån en djävulsk plan och strategi, planerad under flera år och i diverse olika testgrupper så statistik kan fås fram så inga missförstånd kan ske :fakta

Minst 9 av 10 av de som rör sig på stan borde ju rimligen vara "svenskar" vilket gör att det även borde innebära att huvuddelen av de som "överfallsvåldtas" är svenskor.!

Hihihihi. :lol
Borde inte samma logik då geatt 9 av 10 våldtäktsmän är svenskar?
Fy vad du svamlar idag. :rofl

mini_hink1.jpg

Såja gubben! :krama

Hihihihi. :lol
Borde inte samma logik då geatt 9 av 10 våldtäktsmän är svenskar?
Fy vad du svamlar idag. :rofl

:hihi Klockrent! :tummenupp

Att sanningen ska vara så svår att erkänna för vissa. Inser sanningen tror jag även att Korven med bihang gör.

Jo, ...den åsikten kan man ju ha, eftersom det är (ska vara) ett fritt land vi lever i. Men tror du det är förankrat i allmänna folkviljan att Sverige ska avlasta omvärlden med våldtäktsmän (vilket du slutligen kommit fram till är fallet verkar det som) ? Med tanke på att det allt som oftast basuneras att vi är en demokrati tänkte jag, ...samt med de BEVISADE gigantiska bestående negativa effekterna det för/-t med sig ?

...så efter att dina sakargument fallit ett efter ett är du nu nere på "benägen att tro"-basis, som försvarande av din ideologi & ståndpunkt !?
Jag måste säga att jag tror tvärt om, ..hur stor förmåga & möjlighet har t.ex. en från barnsben förtyckt islamsk kvinna att polisanmäla sin regelbundet våldtagande man, ..där finns det i särklass största mörkertalet gissar jag.
Gällande rån (redovisat i inlägg 61) så är det iaf så, ...att lika oproportionerligt som utlandsfödda är överrepresenterade i "rånarrollen" är etniska svenskar överrepresenterade i offerrollen. Kan inte se varför det skulle vara annorlunda gällande våldtäkt. Snarare tvärtom då det finns koranskt försvar att "straffa" "otrogna" vilket typ 99% av alla svenska flickor är enl "rättrogna".

I 8 av 10 våldtäktsfall så är ju offer och förövare bekanta med varandra.
....

Får en känsla av att du här kreativt modifierat denna information från BRÅ 2005:07 :

...har/har haft en nära relation: 32%
…är ytligt bekanta: 27%
…är obekanta med varandra: 20% (många av våldtäkterna i denna kategori är överfallsvåldtäkter)
…övriga relationer: 21%

Hur var det nu du antydde om propaganda & oärlighet tidigare.. ?

Och när man ändå är igång & citerar BRÅ 2005:07 så kan vi ta denna &så med tanke på din "teori" om ökad anmälningsbenägenhet:

"Antalet fullbordade våldtäkter som anmäls till polisen har ökat kraftigt och mer än tredubblats under de senaste två decennierna. År 2004 anmäldes 2 261 fullbordade våldtäkter (=6/dygn). De enkla analyser som görs av kriminalstatistiken och av det särskilt insamlade materialet tyder inte på att det skulle ha skett någon avgörande ökning av anmälningsbenägenheten."

Last edited:
Självklart blir den procentuella siffran för invandrare högre än svenskarnas, och vi kan ju utgå ifrån att detta beror på att invandrare innefattar samtliga nationaliteter som är ej svenska.
Då kan man kanske se det på så sätt är invandrare en rövarliga som hoppar på oss oskyldiga flickor stup i kvarten. Men skall man göra debatten mer rättvisa skall man skilja Samtliga nationaliteter - inte klumpa ihop alla utom svenskarna i ett begrepp.
Men det skulle förmodligen bli ganska omfattande att redovisa Alla härkomster på gärningsmännen eftersom det lär innefatta en himla massa olika länder. Ställer man sedan upp en tabell med siffror för population/antal våldtäcksmän/antal anmälda våldtäckter/antal Bevisade våldtäckter (tjejer ljuger ju faktiskt synnerligen ofta om detta brott) för varje land blir det nog ganska jämnfördelat. Men detta är bara vad Jag tror.
Men jag är ju både tjej och svensk så jag borde kanske vara ute och jaga afrikaner istället.

Last edited:
*/ ?>
Back