Skriv-vad-du-vill-tråden

Arbetsgivare e för fega för att göra sig av med folk, sparka dem betala och gå vidare!! Bättre för alla!!

Dom skulle ju inte ens BEHÖVA betala dom, maskning brukar vara starka skäl för avsked... Men feghet stämmer bra, det är lättare att ge sig på dom som är relativt nya på företaget än att ge sig på dom som verkligen förtjänar det!

Jag måste därifrån innan jag blir som alla andra!!!

Har du också insett att det beteendet är smittsamt?:gnissla

Last edited:
Arbetsgivare e för fega för att göra sig av med folk, sparka dem betala och gå vidare!! Bättre för alla!!

Ungefär så här med, de våningsplan som har vilorum har alltid en strid ström av besökare, alltid samma besökare dock...

Jag måste därifrån innan jag blir som alla andra!!!

Ingen rolig läsning när man läste ikapp här... Testa att parkera chefen i korridoren där en dag! Han/hon kan ju ställa dit en stol, sätta sig och bara iaktta alla och vilka ärenden de har till rummen...:confused:

Inga aktuella annonser på mitt kneg, men jag håller ögon och öron öppna!:tummenupp

Ingen rolig läsning när man läste ikapp här... Testa att parkera chefen i korridoren där en dag! Han/hon kan ju ställa dit en stol, sätta sig och bara iaktta alla och vilka ärenden de har till rummen...:confused:

Inga aktuella annonser på mitt kneg, men jag håller ögon och öron öppna!:tummenupp

Idag när jag verkligen behövde ett vilrum så fanns det inga tillgängliga!!

Du e snäll du, uppskattar det ska du veta!!

DJURGÅRN!!!!!!!!!!!!!!!! :cpparty
Fan vad skönt med en vinst.

Trött idag med, sent styrelsemöte igår och klackan ringde samma tid som vanligt, zzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzz

Last edited:
:va varför är de alltid nått pucko som måste parkera bilen fel kl 06 på morgonen och ställa till att 3-4 bilar står å tuttttttar så en annan inte kan sova :(

Japp,så nu gäller det bara att ta det lungt och kanske hålla mig hemma även imorgon så ska nog den här förkylningen besegras.....

:va varför är de alltid nått pucko som måste parkera bilen fel kl 06 på morgonen och ställa till att 3-4 bilar står å tuttttttar så en annan inte kan sova :(

Och varför står folk och tutar för, kommer dom fram bättre för det?:va :confused:

Varfär tuuuuutat människor alltid när sådant händer? Blir det plötsligt en lucka? Försvinner bilen man tutar på?

Märkligt det där....

Och varför står folk och tutar för, kommer dom fram bättre för det?:va :confused:

Ja de där undrar jag över också, de handlar om i dag ca 20 min med detta envisa signalerade så man får örsprång :näsblod
Låter ju rätt bra här mellan husen ska jag säga *suck*

Det är ju det jag menar, kommer man fram bättre för det?:va :huvet

Hahah hann inte se ditt inlägg, solly:confused:

Ja de där undrar jag över också, de handlar om i dag ca 20 min med detta envisa signalerade så man får örsprång :näsblod
Låter ju rätt bra här mellan husen ska jag säga *suck*

De e bara ett vräka upp fönstret och vråla åt dem, har jag gjort många gånger.
Om det funkar? Vem bryr sig, jag blev av med min frustration i alla fall!

Last edited:
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back