OK, kanske var lite otydlig. Jag får lirka med nyckeln även om jag håller reggpapprena i andra handen...bättre?
Ska du vara så paranoid så du tror alla har snott sin cykel, även om de uppenbarligen har orginalnyckel och allt så förstår jag inte hur du beter dig ute bland folk. Kräver du att få se reggbevis om en mc-förare stannar brevid dig och frågar efter vägen? Vem vet, kanske han kör en stulen cykel som han ska smuggla ur landet. Nä, gör det enda rätta, säg till honom att han kan gott åka till närmsta mack och fråga efter vägen istället om han nu inte har nåt att dölja...
Och du...utomjordingarna är på väg, gräv ner dig i en grop så klarar du dig...kanske...
Antar du har missat syftet med internetforum helt...Sporthoj kan ju stänga ner sitt forum då, för ärligt talat, vilken fråga kan inte nämsta reservdelsbutik besvara? Och har dom inte svaret så kan man ju kolla med lämplig myndighet, eller kanske med nån man ser ute som kör MC (som då har reggpapper och kan bevisa att den inte är stulen alltså), och vet inte heller nån av dom kan man ju gå runt med ett plakat på stan med frågan så är det ju alltid nån idiot som kan komma med ett bra svar. Eller...så kan man slänga ut en fråga på ett internetforum, för då får man svar från folk i hela landet och man får en mer samlad uppfattning...smart va? Opps...nu kläckte jag ju hemligheten...