Skriv-vad-du-vill-tråden

Beklagligt verkligen... Hur var deras reaktion när ni kom tebax med mannen?
Stackarn, undrar om hans familj får reda på ngt...:(

De hade inte hunnit sakna honom.......han bör DÅ har varit borta minst 30 minuter.........när jag knackade på hos dem........

Skrivit lite i min blogg......

Nej för fan, inga kontaktannonser, bara virriga män och weirdos, det vill jag inte ha...

En MAN med stake, inget annat!

:rofl så många ord och saker kommer man på men jag får :censored mej själv här :)

:pannkyss lovar att de går å hitta en MAN med stake :)

Är så arg och less på 5-års trots att jag skulle behöva sätta mig i en snödriva för kyla ner mig.

Så liten men så envis, det går inte ihop.

Du kan öva på en hel hög obstinata, envisa och trotsiga 27-46-åringar på sporthoj.com om du känner ett behov av att avreagera dig! :krama

:rofl så många ord och saker kommer man på men jag får :censored mej själv här :)

:pannkyss lovar att de går å hitta en MAN med stake :)

Jag måste hålla med dig, nu finns det en hel del jag skulle vilja skriva, men jag känner liksom på mig att du skulle bli tvungen att ta bort det...:crash :brynad

Om du måste censurera då är det ngt som inte stämmer...

Du kanske är som mig, ger sken av att vara en :angel men i själva verket är som jag en :cdevil

Hon är moderator, det är alltså hon som ska se till att inte diskussionen spårar ur...:hihi

Last edited:
Nämen Kakan, jag tror nog inte på att du är en Jungfru trots allt...
Om du måste censurera då är det ngt som inte stämmer...

Du kanske är som mig, ger sken av att vara en :angel men i själva verket är som jag en :cdevil

:va är ju född i jungfruns tecken så där är jag ju en, sen är allt en tolkningsfråga :lol min far hävdar att jag är en :cdevil 24/7 men mamma anser att jag var en :angel när jag sov som barn iallafall :lol

Jag måste hålla med dig, nu finns det en hel del jag skulle vilja skriva, men jag känner liksom på mig att du skulle bli tvungen att ta bort det...:crash :brynad

Hon är moderator, det är alltså hon som ska se till att inte diskussionen spårar ur...:hihi

:rolleyes: ja de med :lol

Men hittills har det väll inte varit någon större fara i den här tråden?:)

Ni e fan värre än mig, jag syftade inte till den fysiska staken nu... :3freak
Men det är ju en förutsättning att han har en :D

Du är slipad att läsa mellan raderna märker jag!:rofl :rofl :rofl Jag trodde inte att du var lika skadad som resten av gänget här inne ÄNNU!:hihi

Last edited:
Nähä, nu har ni överskridit gränsen för vad jag anser vara lämpligt på ett forum med stakar på många håll och ledder. Faktiskt. :rodnar
Så, nu använder jag ett popilärt uttryck och viker ner mig medan ni stakar på.
:trött

Nähä, nu har ni överskridit gränsen för vad jag anser vara lämpligt på ett forum med stakar på många håll och ledder. Faktiskt. :rodnar
Så, nu använder jag ett popilärt uttryck och viker ner mig medan ni stakar på.
:trött

Knäppo men du gillar ju stakar på flera sätt :rolleyes:

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back