Skriv-vad-du-vill-tråden

Hubert ja, men han är inte så snäll...

var ju precis de jag menade med hubert :lol du ser snäll å beskedlig ut tills du tar tag i hetty och hubert får krypa fram :3freak eee nä titta fram eeeeöööö nä men alltså ja du förstår säkert :brynad

Min chef är inne på att jag ska träffa stureplanskillar, han tom gav mig ett frikort till cafe opera häromdagen :D

Vi får se om jag någonsin vill träffa ytliga killar med läppglans över hela fejjan och pappas kreditkort i fickan...

:rofl din chef är lustig inte de bästa stället att hitta en bra kille på då men men du kanske kan bli bjuden på allt du dricker iallafall ;)

Så...då har jag o S just räddat en liten farbror från att frysa ihjäl.
TUR att jag skulle dra ner persiennen just när han tänkte gå till Coop.....som INTE var öppet......iförd endast strumpor,mysbyxor,skjorta o väst.....på hemmet hade de inte ens upptäckt att han var borta........SKRÄMMANDE........

var ju precis de jag menade med hubert :lol du ser snäll å beskedlig ut tills du tar tag i hetty och hubert får krypa fram :3freak eee nä titta fram eeeeöööö nä men alltså ja du förstår säkert :brynad

Ahhh... Hetty:kär , NU blev det kinky i tråden, nu blir jag tvungen att lägga undan modelleran!:hihi Det samtalet från Mitra skulle jag ha velat höra!:rofl :rofl :rofl

TUR att jag skulle dra ner persiennen just när han tänkte gå till Coop.....som INTE var öppet......iförd endast strumpor,mysbyxor,skjorta o väst.....på hemmet hade de inte ens upptäckt att han var borta........SKRÄMMANDE........

:skrämd hua sånt gör mej rädd när man hör att personalen vanvårdar eller helt missar sina boende :(

Tur ni hitta honom :) Bra gjort av er.

Var det hemmet som ligger vid Täby centrum?

Ahhh... Hetty:kär , NU blev det kinky i tråden, nu blir jag tvungen att lägga undan modelleran!:hihi Det samtalet från Mitra skulle jag ha velat höra!:rofl :rofl :rofl

:rofl jag väntar på telefon när hon ser detta :)
DU ÄR SNUSKIGAST här iallafall ;)

Jag vill faktiskt främst ha en jordnära kille, som vet vad han vill och han ska kunna ta för sig... Det enda fysiska kravet jag har på honom är att han ska vara lång då jag tycker om att gå i höga klackar... :)
Så älskar jag svenska män med :)

Jag sätter in denna kontaktannons åt dej :) då så får vi se vad som händer sen ;)

eller bonde söker fru kanske ;)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey