Sporthoj Boden

Lite missvisande, om man tankar med Volvokort på Tanka så får man 10 öre till i rabatt. Men det vet ju alla:)

Hej på er

Läget är följande, det går att beställa biljetter till Älvsjömässan "på 2-hjul" genom FMCK och då till det rabatterade priset 120kr (140normalt). Detta är möjligt då FMCK är SMC ansluten klubb och man beställer biljetterna i jämna 10-tal och vi debiteras sedan bara för de biljetter som faktiskt används så detta blir i praktiken ganska enkelt.

Se mer info: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4925

Frågan är du vilka vill köpa dessa biljetter!?

Jag..
?
?

jojjeman ska vi köra ett race fick på mina däck för en månad sen dock begagnade men bara nån dubb borta.

Hej på er

Läget är följande, det går att beställa biljetter till Älvsjömässan "på 2-hjul" genom FMCK och då till det rabatterade priset 120kr (140normalt). Detta är möjligt då FMCK är SMC ansluten klubb och man beställer biljetterna i jämna 10-tal och vi debiteras sedan bara för de biljetter som faktiskt används så detta blir i praktiken ganska enkelt.

Se mer info: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4925

Frågan är du vilka vill köpa dessa biljetter!?

Jag..
Rille

.
?

Johan borde väll också vara intresserad känns det som

plogad isbana? vi har ju hela boden å köra i! bettar fint överallt! annars e det väl bara å vänta tills det blir plusgrader å sen minusgrader så man kan inta skoterspåren.

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...