Letar efter en trevlig hoj.

rezz

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Speed Triple -97
Jag är på jakt efter en hoj. Är ute efter en som jag kan köra med och som är rolig i lägre hastigheter..
Har bara haft R6:or innan så ja har ingen riktig erfarenhet av andra hojjar.

Jag har mer och mer börjat vänja mig med hur en SpeedTripple ser ut, och ja har hört att de skall gå väldigt bra.. eller var det StreetTripple? Aja. Saken är att jag är drygt 190, så ja tror det kommer se lite lustigt ut om ja sätter mig på en sådan modell.

Så vilken hoj med liknande egenskaper tycker ni ja ska leta efter?

Jag är 199 cm och viker ihop mej på en Speed Triple. Funkar hur bra som helst och om det ser roligt ut, så bjuder jag gladeligen på det. Det är ett billigt pris för körglädjen som den hojen bjuder!:tummenupp

Jag är 199 cm och viker ihop mej på en Speed Triple. Funkar hur bra som helst och om det ser roligt ut, så bjuder jag gladeligen på det. Det är ett billigt pris för körglädjen som den hojen bjuder!:tummenupp

Har du nån pose-bild som ja skulle kunna få se?

Helt ärligt, vad är viktigast, hur du ser ut när du sitter på hojen, eller körglädjen när du använder den? För du måste väl åka på den ibland för att ta dig till å från korvmojen för att poseringsimpa på fjårtisarna? :va Om du ser dig själv när du sitter på hojen så har du iaf inte möjlighet att göra något åt det längre :död

Helt ärligt, vad är viktigast, hur du ser ut när du sitter på hojen, eller körglädjen när du använder den? För du måste väl åka på den ibland för att ta dig till å från korvmojen för att poseringsimpa på fjårtisarna? :va Om du ser dig själv när du sitter på hojen så har du iaf inte möjlighet att göra något åt det längre :död

hehe, nä det är sant.

StreetTriple på 675 cc är "lillebror" till SpeedTriple som från -05 är på 1055 cc. Båda väldigt trevliga hojar:tummenupp En annan hoj som jag rekommenderar att prova är SuperDuken. Naket med crosstyre är sjukt roligt!

Nya Honda cb1000r, ducati hypermotard 1100 eller den nya streethojen från ducati med 155hk original:tungan

Har du nån pose-bild som ja skulle kunna få se?

Ingen i stil med dina Avatar, men det finns ett gäng bilder tagna i somras längs Bulten av olika Trajjaryttare. Tyvärr inte jag på den jag rekommenderar att se (länk nedan) Tror han hette "Krippa" om jag minns rätt.

En RIKTIG REKLAMBILD för Trajjan!:tummenupp

http://www.mynetimages.com/album/Helios/Bulten_2008-06-29/?img=7ca74d49

Du kan ju söka bland filmer och bilder, med sökord Bulten och ett år bakåt i tiden, så finns flera trådar med bilder!:tummenupp

är du ändå innne och kikar på busmaskiner i literklassen ska du ta och testa SuperDuken också :tummenupp

Superduke, Tuono, Speed Triple, CB1000R, m.fl. är alla bra hojar. Provköra några på våren och se vilken passar just dig!

KTM990 Supermotard är rymlig, Yamaha FZS1000 eller liknande kan du också titta på. Det finns en hel del hojar som är rymliga i körställning samt kul att köra även under 200km/h

Längden lär inte ställa till det...
Själv är jag 193 och sitter bra på S3.
Kolla mitt garage för bilder.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage