FettSnok
96% enligt läkaren
Mitt ölsinne är superbra, men om jag lovar att jobba på den rumsrena biten. Kan vi bli vänner då?
Av två onda ting så är rumsrenhet prio2 mot ölsinne. Folk som måste slå sönder saker och folk är inget att ha som vänner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt ölsinne är superbra, men om jag lovar att jobba på den rumsrena biten. Kan vi bli vänner då?
Den här tråden är bara ännu ett exempel på hur SH börja spåra ur och närmar sig lunarträsket, är det så här vi vill ha det?
5 sidor om nån som inte har några vänner? Om tråden legat på off topic, okej.
SH börja fan likna en avart av Lunarstorm.
Lite styrning från moderatorerna vore på sin plats och SH kanse kan hålla sin höga kvalitet som det en gång var.
Då är vi väl på moppenet nivå då. Och hur jävla lågt är inte det?
jooo.. men avstånd kan ju inte hindra sann vänskap , lr hur?![]()
Jag har inte heller några vänner, kan jag oxå få låna några?
jag vill bli vän me dej![]()
vill du bli min vän??
Sh hade sin storhetstid för många år sen när det var lite mindre regler och det fanns roliga och intressanta trådar, man minns figurer som tex Mattias osv som gjorde forumet skoj!Lite styrning från moderatorerna vore på sin plats och SH kanse kan hålla sin höga kvalitet som det en gång var.
där sa du nått...![]()
Jag vill bli vän med DIG![]()
Vill du bli min vän??
Den här tråden är bara ännu ett exempel på hur SH börja spåra ur och närmar sig lunarträsket, är det så här vi vill ha det?
5 sidor om nån som inte har några vänner? Om tråden legat på off topic, okej.
SH börja fan likna en avart av Lunarstorm.
Lite styrning från moderatorerna vore på sin plats och SH kanse kan hålla sin höga kvalitet som det en gång var.
Sh hade sin storhetstid för många år sen när det var lite mindre regler och det fanns roliga och intressanta trådar, man minns figurer som tex Mattias osv som gjorde forumet skoj!
Nej jag måste säga att forumet har tvärvänt och blivit betydligt tråkigare, de märks ju på alla som har lämnat sporthoj också!
En liten fråga, dom som lämnar sh, vart tar dom vägen....finns de bättre forum för de som är intresserade av sporthojar och dess teknik samnt samtalen som kan röra allt de...??![]()
och sa det i denna tråd....nu väntar jag bara på lite påhopp...

Jag gör väl ett försök jag också då, se om det är någon som har några vänner över.
Någon som bor i eller i närheten av Halland som vill bli hojkompis med mig?
Men jag är ganska ny på körkortet (2008) och har inte snabbaste hojen heller, så är det bombrepor så hamnar jag lååångt efter.
Är det bara någorlunda varmt, liten risk för nederbörd och jag har gått om tid så går det att möta upp inom 15-20 mil från halmstad.![]()
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=95
Här har du ett gäng att köra med i sommar. Vi håller till i och runt Kungsbacka, är även ett par stcyken från Varberg också som brukar komma upp och köra![]()
![]()
Jag gör väl ett försök jag också då, se om det är någon som har några vänner över.
Någon som bor i eller i närheten av Halland som vill bli hojkompis med mig?
Men jag är ganska ny på körkortet (2008) och har inte snabbaste hojen heller, så är det bombrepor så hamnar jag lååångt efter.
Är det bara någorlunda varmt, liten risk för nederbörd och jag har gått om tid så går det att möta upp inom 15-20 mil från halmstad.![]()
precisvisste väl att du skulle hålla med mig
![]()
![]()
så, nyår, kl 20.00??![]()

Låter trevligt!
Men måste man vara medlem i Kingshill riders, eller har ni öppna körningar också?
Kanske syns vi på vägarna i sommar då.![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!