Jag har inga vänner...

Finns några klockrena sätt att skaffa sig vänner. Den lite omständigare metoden, men som ger enormt bra resultat är att omskola sig till elektriker. Du kommer få så mycket kompisar. Det finns några andra hantverksyrken som också ger goda resultat.

Om det verkar omständigt så finns det enklare och billigare metoder också. Du kan exempelvis köpa dig en släpvagn, den kommer att generera nya vänner under många år.

Finns säkert fler tips. Kom igen! :)

Om det verkar omständigt så finns det enklare och billigare metoder också. Du kan exempelvis köpa dig en släpvagn, den kommer att generera nya vänner under många år.

Annars kan man ju alltid rusa bort till bolaget, köpa sig en kvarting explorer och sen sätta sig på en bänk utanför.
det kommer med stor sannolikhet att dra till sig nya kompisar.

Finns några klockrena sätt att skaffa sig vänner. Den lite omständigare metoden, men som ger enormt bra resultat är att omskola sig till elektriker. Du kommer få så mycket kompisar. Det finns några andra hantverksyrken som också ger goda resultat.

Hahaha, tack :D

Du får nog vara lite mer aktiv här osv så ska du se att det löser sig :tummenupp

Och lägger du sedan upp en bild på dej själv så vips har du säkert en hel flugsvärm efter dig :D
Eller så blir dom avskräckta :tungan

kan väl fylla på denna tråden jag med. vänner har jag några stycken, men jag har INGEN hojåkar vän. någon här som finns runt södra småland/norra skåne/blekinge som känner att dom vill ha en att åka med???

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!