Ingen snålning här inte

Den gasaren rammlade ner i min källare idag så jag ska pilla på den i dag och återlämmna till Locket.
Har du sett några bilder på hur man förlänger gasvirefästet till dessa så org virarna passar? Enkelt ingrepp ,,men man måste ha en svets och en plattgärnsbit på ca 40mm * 20mm,,,,,,,, tjocklek runt 3-5mm
Jag ska ta några bilder och mått redan nu så kan du leta reda på rör och kylarslang ,plattgärn . Jag har nämmligen en lös luftburk liggandes här i källaren och även insugsgummi så det är lätt att mäta.
Vi kan ju göra en xr-mikuni modd tråd för dummis

(vi förklarar allt i minsta detalg med mått) Jag tror nämligen många drar sig för att montera annan fugge pga att dom tror det är svårt. Och det är synd för byte av fugge gör 40% bättre köregenskaper och rolighetsfaktor på xr maskinerna... Ktm,husaberg ,yamaha, ja i stort sett alla andra märken har bättre förgasare från fabrik,,,helt otrolig värdlöst av honda som tjurats på med denna fugge sedan 1983

På Honda crf 450 sitter ingen skit inte,,varför kunde inte xr få fcr flatlide kehin som crf och ktm 660 mf?????????????????????????????????????????????