Ystad

Jo det har han gjort idag. Mer nyfiken på varför det inte någon nämnde mig i bord incidenten.

Jo det har han gjort idag. Mer nyfiken på varför det inte någon nämnde mig i bord incidenten.

Med tanke på att det enbart var tre personer inne i storarummet när bordet föll samman, så känner i alla fall jag att jag inte vet/såg vad som hände och lägger mig därför inte i diskussionen..

Jaha, vem tar nästa SH-Fest? Humma (Jo, det heter så swish) hos malmoefolket kanske? Hoppas ni har ritkigt bord, inte sån ömtåligt skit som jag hade :D

Jaha, vem tar nästa SH-Fest? Humma (Jo, det heter så swish) hos malmoefolket kanske? Hoppas ni har ritkigt bord, inte sån ömtåligt skit som jag hade :D

Humma hos de kan nog gå bra! Men det finns risk för att Gamila inte går med på det, deras bord är så rangligt att man knappt kan lägga fötterna på det! TROTS att det är helt nytt! :)

Humma hos de kan nog gå bra! Men det finns risk för att Gamila inte går med på det, deras bord är så rangligt att man knappt kan lägga fötterna på det! TROTS att det är helt nytt! :)

Det är lungt!! Camilla klaga för någon dag sedan att hon inte hade lyckats hitta den berömda "Ystad"-tråden, så sålänge all planering sker i denna tråden är vi "home-safe". :D

Angående soffbordet så behöver det nog bara spännas lite, men det är av exakt samma typ som erat Sulis, fast svart..

Så absolut, vi planerar in något!!

Ja om Sulan plötslig slutar på sitt jobb har han helt klart en framtida karriär som bouncer i alla fall.. :D

hade vatt kul att ha en sh-fest hemma men efter man läst denna tråden så vågar man ju fan inte det!!

dansat på mitt glasbord, kissat på min julagran, ätit upp mina blommor och somnat i sängen!!!!!! :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon