Ystad

Alltså helt ärligt, hur fan ska jag förklara detta för daman? Haha, vari helvete är mitt soffbord, minns bara att jag stod och hoppade på det.. Aja, roligt hade vi i alla fall. eller?

Hahaha, Och den jävla filmen bunde. Hahahaha..

Last edited:
Hahaha, ja Sulan... Vart är ditt soffbord? Slängde du ut resterna, eller de ligger kvar i köket?
Och har du hunnit införskaffa ett nytt än? :D

Hahaha, ja Sulan... Vart är ditt soffbord? Slängde du ut resterna, eller de ligger kvar i köket?
Och har du hunnit införskaffa ett nytt än? :D

Jadu.. vaknade på soffan uppe hos grannen. Gick ner och såg infernot. Inget soffbord? små ledtrådar så som sargad armbåge och en öm högerfot fick mig att minnas att jag nog bråkade med soffbordet. Gick ut och kollade vid soptunnorna, och mycket riktigt, där låg det. Knappt paj :D WTF!

Billig fest osse.. Men kul hade vi

Jadu.. vaknade på soffan uppe hos grannen. Gick ner och såg infernot. Inget soffbord? små ledtrådar så som sargad armbåge och en öm högerfot fick mig att minnas att jag nog bråkade med soffbordet. Gick ut och kollade vid soptunnorna, och mycket riktigt, där låg det. Knappt paj :D WTF!

Billig fest osse.. Men kul hade vi

Knappt paj?? De bordet fick utstå vissa aggressioner, så som bordsben, armbågar, fötter mm..
Men förutom incidenten med bordet så var det en kanon kväll!! Får göra om det snart! Vi har ett ostabilt soffbord här hemma som kan behöva din expertis Sulan om just soffbord!!.. :D

Bordet var jo kvar när jag gick hem:D

Önskar man kunde säga det samma, visst var det kvar.. Fast i några fler delar, och lite lägre än innan.. :tungan

fulla var vi, kul hade vi :tummenupp ..

henriksson.... dags för danslektioner ?

Vilken dag du vill!! :pannkyss

Last edited:
Är det tabu om att snacka om vad som hände med mig igår eller skiter ni mest i vilket?

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026