Har en Calibra 16v -91 26k+ mil, som jag rostlagar jävel på förtillfället... Trodde jag gjorde ett kap men köpte bara på mig problem.
Nu har en bil dykt upp vars modell jag har sneglat på ett bra tag å denna faller mig extra i smaken då den är lackad i samma färg som hojen
Han är villig att byta min calle mot sin Eclipse -93 20k+mil, om jag kör dit min och hämtar hans + ger han 5000kr imellan.
Min ska besiktas nu i dec, avställd + sommardäck (inga vinter)....+ full renovering av underredet på bilen nu..
Har berättat allt om min bil så alla korten ligger på bordet.
Hans nybesiktad, nylackad, fattades en liten list och ett blinkersglas var sönder annars jätte bra skick enligt honom... men även där sommardäck...(inga vinter).
Har en lite speciell ljud anlägg i min bil också (han hade kasette radio i sin
) och jag tror kanske 5k blir mycket? Ska jag pruta? Ska jag överhuvudtaget genomföra affären?
Sträckan är ca 17mil en väg. Bensin kostar också pengar tyvärr....
Calibran har bara bråkat med mig så jag vill bli av med den men sammtidigt letar jag verkligen inte efter ny bil just nu. (har en brukbil som antagligen inte klarar nästa bes men det är i mars..)
Närmaste mc-relaterat detta blir är väl att bilen matchar MC:n
Men kom gärna med råd!!! Tiden rinner iväg för mig å jag är ganska rådlös...
Mvh Canidae
Nu har en bil dykt upp vars modell jag har sneglat på ett bra tag å denna faller mig extra i smaken då den är lackad i samma färg som hojen
Han är villig att byta min calle mot sin Eclipse -93 20k+mil, om jag kör dit min och hämtar hans + ger han 5000kr imellan.
Min ska besiktas nu i dec, avställd + sommardäck (inga vinter)....+ full renovering av underredet på bilen nu..
Har berättat allt om min bil så alla korten ligger på bordet.
Hans nybesiktad, nylackad, fattades en liten list och ett blinkersglas var sönder annars jätte bra skick enligt honom... men även där sommardäck...(inga vinter).
Har en lite speciell ljud anlägg i min bil också (han hade kasette radio i sin
Sträckan är ca 17mil en väg. Bensin kostar också pengar tyvärr....
Calibran har bara bråkat med mig så jag vill bli av med den men sammtidigt letar jag verkligen inte efter ny bil just nu. (har en brukbil som antagligen inte klarar nästa bes men det är i mars..)
Närmaste mc-relaterat detta blir är väl att bilen matchar MC:n
Men kom gärna med råd!!! Tiden rinner iväg för mig å jag är ganska rådlös...
Mvh Canidae
Last edited:

) om ni nu har kommit överens om något innan. jag hade ringt honom och pratat snällt om priset innan jag åkt dit så att vi båda blivit nöjda