Stunt på gräsmatta med sporthoj

Så nu behöver man alltså inte köra cross bara för att köra "out of bounds" :D
 
Han gör ju vändningar man bara kan drömma om.
Och fräckt att kunna köra på gräset.

Det måste ge sjukt bra träning att stuta på ojämt underlag.
Då man lär sig att reda ut olika situationer.
 
Grymt då gör vi om några golfbanor runt sverige till stunt och lekbanor :D
 
awe, mjukt när man trillar!! ^^


skulle ge nåns vänsterben för att kunna göra hans "garragevändningar" :gnissla :Bugar



Någon som vet vad låten heter i 2:a videon för övrigt?
 
En liten bild på marcus som rekar bra tältplatser på lelleveckan. Såg även TommyL köra runt på gräset då och då. Grymt imponerande.
Fusk med dubbdäck f.ö
 

Bifogat

  • marcus137.jpg
    marcus137.jpg
    77.4 KB · Visningar: 251
När man trodde man hade sett allt...

Grymt imponerande! Hyfsat bett i de där däcken verkar det som. :D
 
Ja jaevlar, grymt säker pojk.
Garagevändning med båda händerna i marken??
Vore nå't att skoja till det med på en uppkörning.
 
fan va rebeliskt :näsblod går imot allt och det gör de så jävla snyggt :D
 
Klart annorlunda jämfört med det asfalts-slitage man ser idag.
Diggar ännu mer det Andreas Gustafsson gjorde i våras... :yoparty

Vi siktar på att göra det igen fast i större skala under "Speed Weekend" I Funäsdalen 26-29 mars 2009. Då ska det slås en jädra massa olika hastighetsrekord på is.
Mer info www.quadshopen.se

Andreas Gustafsson is-stunt:tummenupp

[YOUTUBE-ID]FqcEkdq_yuY[/YOUTUBE-ID]
 
Alltså sjukt!!!!
Blir sällan imponerad när pojkar leker med sina leksaker, men den här snubben spelar ju i en helt annan division! :yoparty
Grymt imponerad av vilken kontroll har har över hojen och de extrema lägen han pushar sig till! :Bugar
 
En liten bild på marcus som rekar bra tältplatser på lelleveckan. Såg även TommyL köra runt på gräset då och då. Grymt imponerande.
Fusk med dubbdäck f.ö

Tommy var grym ute på gräset!


Kan flasha med också att killen i filmen var med när vi var i Frankrike och körde.

EDIT:

För er som är intresserade så tycker jag att problemet när man kör på gräs utan dubbdäck är att man inte kan gasa någonting för då spinner det loss, så det är bara tomgången som gäller typ och detta + att det är otroligt ojämnt gör att det kan bli lite knepigt.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top