Bra TV-serie?

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Har just sett färdigt Third Watch (6 säsonger, rekommenderas :tummenupp ) och söker nytt att kolla på. Har kikat en säsong av The Shield, men fastnade inte riktigt.

Andra tips?

True blood, suverän, finns en säsong på 12 avsnitt so far... mkt sex, mkt blod, mkt godis :D :D :D

24
Prison Break s1
Jericho får vara med på ett hörn, hade vatt ett självklart val om det inte hade varit för att dem panikavslutade det mitt i en säsong när scriptarna började strejka:(

- Sons of Anarchy ( handlar om ett kriminellt mc gäng i USA ) MKT bra.
- Dexter
- Supernatural
- Californication
- Burn notice

Wow, tack för alla svar, bara att välja då! :tummenupp

Ska läsa lite mer om:

OZ
The black donnellys
True blood
24
Sons of Anarchy
Carnivale

Så får vi se, jag gillade Sopranos och Third Watch skarpt, och vill ha något välgjort och rätt seriöst som inte är mest action hela tiden.

-Dexter
-Entourage
-Arrested development
-Office (brittiska helst)

Wow, tack för alla svar, bara att välja då! :tummenupp

Ska läsa lite mer om:

OZ
The black donnellys
True blood
24
Sons of Anarchy
Carnivale

Så får vi se, jag gillade Sopranos och Third Watch skarpt, och vill ha något välgjort och rätt seriöst som inte är mest action hela tiden.

Det måste vara något fel på min skärm, för jag är helt säker att någon redan skrivit The Wire men att jag inte kan se det. Maken till bra polisserie får man leta efter. För övrigt är Boscorelli i 3rd Watch min förebild, eller han hade varit om jag var polis i alla fall.

:yoparty

Den där Sleeper Cell var rätt okej, första säsongen såg jag endast. Lite pk och fånig då och då men spännande och välgjord.

Det måste vara något fel på min skärm, för jag är helt säker att någon redan skrivit The Wire men att jag inte kan se det. Maken till bra polisserie får man leta efter. För övrigt är Boscorelli i 3rd Watch min förebild, eller han hade varit om jag var polis i alla fall.

:yoparty

Den där Sleeper Cell var rätt okej, första säsongen såg jag endast. Lite pk och fånig då och då men spännande och välgjord.
Okej, jag lägger till The Wire på listan då, Bosco är skön

Har du inte sett 24 än? Då har du en stor guldgruva att ösa ifrån. Det är bara att tanka hem första avsnittet och sen är det bara att börja skyffla avsnitt på avsnitt :)

Det är gött att börja titta på en serie som redan gått i några säsonger så man slipper vänta på nästa avsnitt hela tiden.

jag gillar House MD :)

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...