Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flyttas över till nästa omgång.Vad händer om min betalning kommer in för sent? Tänkte beställa en till tröja om denna funkar bra med mått å så.
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S
Det är rätt!!! Jag skickade pengarna dit och nu står det att min var betalt o klar!![]()
När betalade du? Datum och klockslag.Fortfarande "ej betald"![]()
satan.. skulle ju gått snabbare om jag kört upp med pengarna till företaget /personen själv![]()
Ska vara bokförda på kontot imorgon den 3e december. Ska uppdatera förklaringen på betalningssidan. Eftersläntare garanteras ej få någon tröja.Fattar inte om man betalar idag "1 dec." hinner pengarna in så man får den till innan jul eller blir det på nästa? Står ju att det tar 3 dagar innan pengarna kmr fram!?! = då kmr ju pengarna fram 3e dec.![]()
betalade in i helgen å står fortfarande ej betald![]()
Korrekt.Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Det är så att betalningen inte uppdateras per automatik på SH, utan det hanteras manuellt. Så det är en mänsklig faktor som kan göra att saker blir försenat.Betalningen kom in nu, snacka om att banken e seeeeggg. Jekla glad att jag får min till jul =)
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |