Spamtråd M+S

vill du bara ha hjälp med att såga till bitarna eller vill du ha hjälp med att sätta ihop det oxå?? och vad för matrial har du tänkt att bygga i?? jag jobbar ju som snickare och har tillgång till riktiga fina sågar...

du får inte hjälpa fler folk innan du bankat upp listerna i ditt eget hem! :)
 
Har du nått verktyg?
Skruvmejsel och hammare :)
vill du bara ha hjälp med att såga till bitarna eller vill du ha hjälp med att sätta ihop det oxå?? och vad för matrial har du tänkt att bygga i?? jag jobbar ju som snickare och har tillgång till riktiga fina sågar...

Såga till är väl det primära, resten ska jag nog klara av själv. Är tänkt att bli en julklapp och då är ju halva värdet i att det är till största delen egenproducerat.

Jag ska skissa lite på det, men kan du såga upp bitar åt mig sen?
 
En stövelknekt är projektet, samt ett sängbord av enklare snitt. Är inte du snickare btw? :brynad[/QUOTE]

Jodå...ute i Torslanda om du vill ha hjälp...
 
Skruvmejsel och hammare :)


Såga till är väl det primära, resten ska jag nog klara av själv. Är tänkt att bli en julklapp och då är ju halva värdet i att det är till största delen egenproducerat.

Jag ska skissa lite på det, men kan du såga upp bitar åt mig sen?


Med risk för att få banning av LF så kan jag tänka mig att öppna garagedörren åt dig så kan du få skada dig på vilket verktyg du vill sen :)
 
hmm kanske ska sälja hojen :rolleyes:

Varför?
Köpa banhoj istället...?:rolleyes:

Var iväg igår och införskaffade mig lite delar till banhojen.
1 set slicks soft
1 set slicks medium
1 set skurna slicks medium.
1 set nya kraschkåpor.
1 extra hårdare kåpa till tanken.
1 extra original framskärm.
1 sittdyna till kåporna.
1 original kåpglas
1 extra hajfena kolfiber

Sen ska jag ner till bussgods idag och hämta ut:
1 extra original ljuddämpare
1 set kraschpuckar
4 fotpinnar

Sen pratade jag med en kille igår, så kanske det blir:
1 depåtält 3*4,5m
1 däckkrängare
1 däckbalanserare

SPONSORER SÖKES!!! :gråta



.
 
Varför?
Köpa banhoj istället...?:rolleyes:

Var iväg igår och införskaffade mig lite delar till banhojen.
1 set slicks ...

En himla massa grejer :skrämd
Vad ska du ha att transportera allt i sedan när du ska köra? Eller blir det hoj med släpkärra? :)
 
En himla massa grejer :skrämd
Vad ska du ha att transportera allt i sedan när du ska köra? Eller blir det hoj med släpkärra? :)

Men då ska skiten sitta fast på hojen :D

Sen funderar jag på att införskaffa nått fordon med skåp...men vet ej än.
Mc-kärran får duga ibörjan tror jag iallafall...ska ha råd att köra bana med :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top