Dags för bombmatta?

Hur markera att vi inte vill dödas av er?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hela världen förväntas anpassa sig till Sharia och gör inte världen det så ska världen lida. Det är ingen engångsföreteelse, det är inte geografiskt isolerat. Det är däremot i högsta grad endast relaterat till islamister. Det händer i London och Madrid i Europa. Det händer i USA och det händer i Israel. Det pågår i östra och norra Afrika. Det händer i Tjetjenien och Ossetien. Det händer i Indien och på Bali. Överallt där ickemuslimer inte underkastar sig så straffas de.

En annan grym och intolerant regim var Sovjetunionens. Hur hanterade man det? Man visade att man var beredd till långtgående åtgärder trots en humanistisk grundsyn (Hiroshima och Nagasaki gav Stalin huvudbry) och man skaffade atomvapen för att avskräcka och hota.

Nazisterna straffade man inte bara genom att besegra och avsätta utan genom att straffa hela tyska folket genom till synes oförklarliga bombattacker. Saddam avsattes och hängdes framför CNN's (nåja) kameror.

Jag tror alla ickemuslimska länder måste markera att enough is enough. Visst, ni kan ta en gisslan hit och dit och döda några hundra här och där men det får till konsekvens att Somalia inte finns längre och vi skyllde det på att ni attackerat civil båttrafik. Tyvärr, men sluta jävlas med resten av världen för ni står oss upp i halsen. Ni som påstår er vara moderata är inte det och det är tyst som i graven från er så snart något hiskeligt övergrepp begåtts på någon av alla oss som inte erkänner er profet.

Jag röstar för bombmattor över några random axelmakter.

Iran

Tycker inte Iran skall bombas sönder men gör ingen något snart tar israelerna initiativet och då tar det hus i helvete där. Jag föreslår lönnmord mot betydelsfulla personer och stöd för uppbyggnad av motståndsrörelser för statskupp. Många exiliranier är säkert intresserade av att behjälpa. Islamister till Abugraib eller Guantanamo.

Somalia

Bomba sönder.

Sudan

Skicka trupper. Inga soctants-trupper med ljusblå baskrar utan riktiga med flygunderstöd. Ingen pardon mot samvetslösa rebeller och annat skit. Få hjälp av vittnen att verkligen leta upp alla brutala mördare som härjar där och avrätta. Funkar inte att bara sluta fred med eftergifter i straff och åtal.

• Gilla
Reaktioner: N/A
Näe, lämna dom ifred så lämnar dom oss ifred.
Inte så att sverige ska sticka huvet i sanden alltså, men världen(läs usa) ska sluta peta moraliskavästvärldspinnar i ögonen på folk som inte lever som dom.
Hade dom tyckt det va bättre att leva som vi gör så hade dom utvecklat den kulturen för länge sen.

Men visst, bomba på så bombar jag kyrkor i sverige, all religion ska bort.

/K.luven.

Nu ska vi se här.. Vilka kastade första stenen? Vilka petade på getingboet? Vilka kunde bara inte låta bli att sprida SIN visdom till andra "barbariska" kulturer?

Dags att vara lite retrospektiv tror jag..

Sedan får jag slå mig på fingrarna för att jag läste ditt inlägg men det behövde faktiskt svaras på..

Nu ska vi se här.. Vilka kastade första stenen? Vilka petade på getingboet? Vilka kunde bara inte låta bli att sprida SIN visdom till andra "barbariska" kulturer?

Dags att vara lite retrospektiv tror jag..

Sedan får jag slå mig på fingrarna för att jag läste ditt inlägg men det behövde faktiskt svaras på..

Så det som hände för tusen år sedan.... rättfärdigar dessa vansinnesdåd som sker i Allah´s namn NU menar du????????

Det är alltså ENBART en fråga om vem som började, och att det måste bli "lika"??

Otroligt korkat uttryckt av dig.

Nä - det ligger lite i trådskaparens andemening: Vi har nått en GRÄNS för vad vi kan tolerera av dessa grottmänniskodåd som inte ens riktar sig mot något explicit, mer än "bara" västerlänningar...

Eller vill DU dö i en sån attack?
Ligger du då där de sista andetagen och tänker:
"Shysst... där fick vi. Nu LÄRDE vi oss att vi inte borde kastat första stenen. Nu känns allt rätt igen"

Vad har vi för rätt att kuva andra folkslag och länder med bomber ?
Vill du att vi blir en teroriststat vi med ?
Jag tycker att det finns för många bombade personer redan i vår omgivning.
Man ska :krama varandra.

Det är ingen som ska kuvas, tvärt om. Inget folk har rätt att attackera ett annat för sakens skull, det är de som attackerar alla andra.

Någon borde skicka budskapet att vi accepterar inte att attackeras för våran bristande tros skull och jag är av den bestämda uppfattningen att primitiva folk behöver besvaras med tydliga budskap. Tyvärr. Kunde vi bjuda på svensk kanelbulle och visa Små Grodorna så vore det så klart trevligare för alla. Men det finns en verklighet också.

jag röstar för bombmatta...varför begränsa sig, ta alla problemområden direkt utan förvarning bara...bombibombabomb..

Verkligheten är ju den att dessa bombnigar bara i undantagsfall träffar
de som gjort sig skyldiga till terroristbrott, oskyldigt folk får lida för vad
några få fanatiker har gjort.

Verkligheten är ju den att dessa bombnigar bara i undantagsfall träffar
de som gjort sig skyldiga till terroristbrott, oskyldigt folk får lida för vad
några få fanatiker har gjort.

Ja, det är tråkigt. Finns massor med tråkigheter i livet. Målet ska inte vara att skada civila utan att markera mot nationerna som stödjer detta, men visst lär det drabba civila - precis som mujaheddinernas bomber dödar oskyldiga.

jag röstar för bombmatta...varför begränsa sig, ta alla problemområden direkt utan förvarning bara...bombibombabomb..

:hoppa

107087778_4cfa43a72f.jpg

Last edited:
Hänger inte riktigt med i att London, Madrid etc. skulle ha att göra med Sharia.

Lite roligt att du som är svensk röstar för bombmattor då vi inte är drabbade av detta som land och Sverige kommer inte heller delta i några bombmattor, hade du varit amerikan mfl. så hade jag förstått det bättre.

Bombmattor kommer du väl med all sannolikhet att få se i alla fall.

Haha, vilket jäkla bild Markus :D Den är ju duktigt centraliserad oxå till problemområdena. En vettig lösning ;)

Det verkar ju som att extrimisterna har påbörjat sitt heliga krig på väst och den civiliserade världen. Undrar vad de tror att de ska åstadkomma? Alltså ärligt, vad tror de att de ska åstadkomma?

Det kommer bli så att det till slut nås en gräns... där väst inte längre accepterar läget och kommer initiera ett krig för att leta reda på och ta ut dessa extrimister.

Och för att vända på steken, kan jag tänka mig att dessa extrem-islammänniskor troligen tänker samma sak "vi har tillåtet väst leva sina omoraliska liv för länge och skall döda allihopa". De blir martyrer och får leva i ett paradis med kvinnor och sex i överflöd. :rolleyes:

Hänger inte riktigt med i att London, Madrid etc. skulle ha att göra med Sharia.

Lite roligt att du som är svensk röstar för bombmattor då vi inte är drabbade av detta som land och Sverige kommer inte heller delta i några bombmattor, hade du varit amerikan mfl. så hade jag förstått det bättre.

Bombmattor kommer du väl med all sannolikhet att få se i alla fall.

Ja, de attackerar islams fiender överallt. Det kan vara ett konstgalleri i Sverige eller en buss i London. Ser f.ö. Sverige som i högsta grad drabbat men inte fullt ut ännu, det kommer dock. Sanna mina ord. :mattias
Att Sverige inte kommer delta i bombmattsläggande är ju synd, vi kanske borde? Vilken skräll det vore om Sverige släppte lite kluster över Somalia.

För övrigt så rekommenderar jag på detta tema (den förvisso något liberala) filmen "Obsession: Radical Islam's War Against The West"

Finns på PB, finns på Google Video enligt nedan och Youtube, kommer garanterat aldrig visas på SvT.

Bra bredd på kommentatorerna och deltagarna för en gångs skull, skulle dock önska att de ine var så blåögda mot denna ondskans ideologi.

http://video.google.com/videoplay?docid=-6331994107023396223

Men hallå Väst har oxå sådana högtider och halleluja-stunder och religiösa högtider som filmas. Det är bara att "väst" inte skriker att vi ska döda oliktänkande. Eller görs det? Islamister är ju troligen lika hjärntvättade gällande väst som att vi blivit om Islam. Högst troligen så har ju inte några av dessa islamister få känna av väst och friheten. De kallar troligen vår frihet för något helt annat, "djävulen" troligen. Vi har ju inte heller fått känna på Islams fina frihet och religion heller (ironi). Om väst bara böjer sig och tar det i skitan så kommer världen se mycket bättre ut. Det står i en bok som är några tusen år gammal. Den ska vi lita på!

Ja, de attackerar islams fiender överallt. Det kan vara ett konstgalleri i Sverige eller en buss i London. Ser f.ö. Sverige som i högsta grad drabbat men inte fullt ut ännu, det kommer dock. Sanna mina ord. :mattias

Nu får du sluta drömma.

Att Sverige inte kommer delta i bombmattsläggande är ju synd, vi kanske borde? Vilken skräll det vore om Sverige släppte lite kluster över Somalia.

Nej det räcker väl så bra att dom bråkar med andra och inte Sverige.

där väst inte längre accepterar läget

Inte heller Ryssland orkar med dom.

Alltså ärligt, vad tror de att de ska åstadkomma?

Ja det kan man undra.

Last edited:
Laglösheten i Somalia börjar urarta, på med hårdhandskarna och sluta tveka. Rensa upp skiten, skicka kustkorvetter och hangarfartyg!

Israel kan dom bomba totalt, folk säger å det är så synd om judarna bla bla bla massa jävla bullshit, folk bara gräver ner huvudet i sanden och ser inte de Israel gör med palestinierna.

Usa satte sig i skiten när dom gick in i både Irak och Afganistan, om Usa drar tillbaka sina trupper så blir det samma sak där, laglöshet och mer jihad!

mjaa, käre markus, jag tror du har fått det om bakfoten så att säga; hela världen borde och bör kretsa kring mig, jag och enkom jag allena, vet hur denna planet ska styras för allas bästa men också samtidigt göra folket glada och lyckliga (inklusive dig markus).

du tar upp ett ickeproblem och gör det till ett problem när du tar upp en sådan banalitet som sharia-lagarna. måste jag än en gång säga att det är jag som du anser är ett hot mot dig och ett fåtal andra eftersom jag vill kuva dig (er) till ett bättre och lyckigare liv, ett liv som får en mening med just ditt liv och där du kan glädjas åt andra och baka ditt dagliga bröd.

det är inte sharia du har någonting emot utan mig. för att du vill just bli som jag, denna upplysta varelse där livet och universum och allt kretsar kring (obs, inget religiöst sagt med detta).

öppna dina armar och ta emot en kram som en början till ditt nya jag.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!