Spamtråd M+S

Ni är överbemannade om ni kan vara sjukskrivna och vara hemma utan att ligga halvdöa i sängen. Kan man gå upp ur sängen kan man gå till jobbet.:näsblod

Ni är överbemannade om ni kan vara sjukskrivna och vara hemma utan att ligga halvdöa i sängen. Kan man gå upp ur sängen kan man gå till jobbet.:näsblod

Nu kommer jag ur sängen så det är därför jag tänkte gå dit. Det är liksom ingen annan som gör mina grejer när jag inte är där... Det var mycket att göra innan jag åkte och nu när jag inte varit där på snart 1,5 vecka kommer det vara lite mer :näsblod

Plötsligt när jag satt i min mörka vrå här hemma och räknade avancerade mattetal lyfte jag upp huvudet och tog en paus, ty då kom jag till insikt. Som om gud själv hade talat till mig insåg jag att det var svårt om inte omöjligt att relatera talen till verkligheten, vilket gav mig djupa tankeveck i pannan. Dock så kom jag raskt till sans igen och fortsatte räkna. Jag menar, har Herren inte talat till mig innan så kan han inte komma nu när det passar honom och tro att vi buddies. Knasgubbe :dummer

Jag vet faktiskt precis vad man ska ha allt detta mattetrams till. Tentan såklart, vad annars... Dah :3freak

Jag har egentligen inget emot vinter men det vi nuförtiden får här i krokarna kvalifiserar inte som vinter! Kändes som nån sopade till mig i magen när jag såg att det hade snöat igår :( Men men bara att bita ihop och invänta årets första snö"kaos" när lokaltrafiken stannar upp och västtrafik kliar sig i flinten och tänker "Jaha det kom snö i år IGEN jaja vi låter allt vara som vanligt vi kanske klarar oss nästa år!" :fakta

Jag vet faktiskt precis vad man ska ha allt detta mattetrams till. Tentan såklart, vad annars... Dah :3freak

:hihi Helt rätt. :tummenupp

Nån mer æn jag som har ett fruktansvært kørsug?:gnissla :hojcbr

Inte fruktansvärt kanske, men litegrann. Å andra sidan fick jag tillfälle att vrida ur R1:an så sent som för ett par veckor sedan. :hoppa.

Last edited:
:hihi Helt rätt. :tummenupp

Inte fruktansvärt kanske, men litegrann. Å andra sidan fick jag tillfälle att vrida ur R1:an så sent som för ett par veckor sedan. :hoppa.

Hoppas på fint væder vid Hjuuul isf får de nog bli en liten tur før att sansa kørsuget..:) Satt igår och børjade planera bandagar. :tummenupp

Jag har egentligen inget emot vinter men det vi nuförtiden får här i krokarna kvalifiserar inte som vinter! Kändes som nån sopade till mig i magen när jag såg att det hade snöat igår :( Men men bara att bita ihop och invänta årets första snö"kaos" när lokaltrafiken stannar upp och västtrafik kliar sig i flinten och tänker "Jaha det kom snö i år IGEN jaja vi låter allt vara som vanligt vi kanske klarar oss nästa år!" :fakta

Att vakna upp till snö är som att dö lite granna.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...