Skriv-vad-du-vill-tråden

Va???? :skrämd

Har våra bröder ur AA somnat under bordet redan?
Gsxr1000Promille och pjucko vaknat era fylleslödder :hördu

Satan schka inte ragga mer på jälla batångbettan
Blev så lack när schkåningen började blinka med sitt blåljus på kewken

Tur att ja schlapp å åka me såmm fylledanchken

Klent virke i snikkarn o hans vapendragare..

Kålla hat plöjbåj vaknat, skaru ha en fålkbira....he he

Last edited:
Satan schka inte ragga mer på jälla batångbettan
Blev så lack när schkåningen började blinka med sitt blåljus på kewken

Tur att ja schlapp å åka me såmm fylledanchken

Kålla hat plöjbåj vaknat, skaru ha en fålkbira....he he

Öhhh vafan e ja... neeeeejjjjj inte fyllecell igen, hörry subban ööööpppnnaaa... *skakar galler*... va faen... ja e nyckter nue... jag har en nyckelpåssition i mitt företag, släpp ut mej jäla skit asså...

*känner i fickan* ahhh måbilen hittade dom ente, ringer fyllepucken...*trycker på alla knappar*.... ring, ring...

"Värsta svängen Höckarängen"!? :D

Ja, fast nu är det slut med det, tillbaka till gruvan.:mad:
Fyllskallarna håller på att driva företaget i KK på bara 2 dagar, hur nu det är möjligt.:va

Schäften seeeftåmte.........ont i huvet.......

Jag e gisslan hos snuten... fritagning nue :mad: sett fart... fixa..

Jag håller på att montera din namnskylt på städskrubben nu så att du känner dig hemma när du är frisläppt!:tummenupp

Den nya utbildningschefen börjar i morgon.
Hon mumlade en massa om kakor hela tiden under anställningsintervjun...:va

Fan har en råtta håppa in i brallorna...........fan luren ju FAN ERE !!!!

Det är en flatlus som du fick från de där ryska transorna du å promille raggade upp igår. :skrämd

Vem är IT-chef på det här företaget?
Hjälp! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3916612#post3916612

Last edited:
Jag håller på att montera din namnskylt på städskrubben nu så att du känner dig hemma när du är frisläppt!:tummenupp

Den nya utbildningschefen börjar i morgon.
Hon mumlade en massa om kakor hela tiden under anställningsintervjun...:va

Det är en flatlus som du fick från de där ryska transorna du å promille raggade upp igår. :skrämd

Vem är IT-chef på det här företaget?
Hjälp! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3916612#post3916612

Har Ni döpt firman, eller vill Ni ha förslag...:va

Bifogat

• Bildpåföretagsnamn1.jpg
    Bildpåföretagsnamn1.jpg
    152.6 KB · Visningar: 39
  • Bildpåföretagsnamn2.jpg
    Bildpåföretagsnamn2.jpg
    42.9 KB · Visningar: 37
  • Bildpåföretagsnamn4.jpg
    Bildpåföretagsnamn4.jpg
    137.6 KB · Visningar: 39
Har Ni döpt firman, eller vill Ni ha förslag...:va
Jag håller just på att namnändra företaget till Ghost Unlimited KB och ska sälja inventarier m.m. til det nya företaget jag håller på att sjösätta. :yoparty
Ekonomichefen kommer jag inte att lösa ut från häktet.:D
Frågan är om jag inte behåller Ghost Unlimited KB som namn på nya företaget och sätter fyllot GSXR1000Promille som målvakt på det gamla med namnet Kuken KB.:tummenupp

Jag håller just på att namnändra företaget till Ghost Unlimited KB och ska sälja inventarier m.m. til det nya företaget jag håller på att sjösätta. :yoparty
Frågan är om jag inte behåller Ghost Unlimited KB som namn på nya företaget och sätter fyllot GSXR1000Promille som målvakt på det gamla med namnet Kuken KB.:tummenupp

Du e ute från företaget, blev just anmäld för försvårande av skattekontroll, bokföringsbrott samt brott mot Utl 20:5!!

Man kanske kan aspirera på tjänsten som ekonomichef då...:va Jag klarar absolut inte av att sköta min privatekonomi, så jag borde väl vara kvalificerad...:confused:

*/ ?>
Back