Spamtråd M+S

Last edited:
Godmorgon blev uppjagad av tjejen trotts att jag är ledig för att hon skulle till jobbet så nu sitter jag i soffan och ska kolla på nitro circus: Thrillbillies 5 och hoppas att jag kan somna om sen.

Ha en bra dag på jobbet alla ni som måste vara på ert idag :D

Ah vilken slapp dag, idag har jag 4 kunder, men jag kommer likförbannat att dra in rut 2500 :) NIIIICE

Det är isande kallt här idag, hoppas ni har det varmare, för det här är fan outhärdligt nästan. Imorgon ska dunjackan fram, samt mössa och vantar och halsduk, kanske även buffen i värsta fall.... :gnissla

såg något om snökaos och orkanvindar i en otrevlig kombination på nyheterna tidigare. Hoppas det håller sig på behörigt avstånd:gnissla

såg något om snökaos och orkanvindar i en otrevlig kombination på nyheterna tidigare. Hoppas det håller sig på behörigt avstånd:gnissla

Pratade nyss med kollegan som var på E20 på väg till Skara. Det var full snöstorm där. Vet inte hur långt han hade hunnit dock.
Jag hoppas iaf också att det inte tar sig hit. :)

Ja hur mycket jag än har förnekat det så börjar "vintern" komma krypandes. Kan inte låta bli att bli grund bitter och tänka att det kommer komma snö nu snart ligga nån vecka regna bort till jul och sen pendla mellan regn från sidan och snöblandat regn snett nedifrån fram till början av maj :(

Men men så ska det väl vara här i mellanmjölkens förlovade land...

Ja hur mycket jag än har förnekat det så börjar "vintern" komma krypandes. Kan inte låta bli att bli grund bitter och tänka att det kommer komma snö nu snart ligga nån vecka regna bort till jul och sen pendla mellan regn från sidan och snöblandat regn snett nedifrån fram till början av maj :(

Men men så ska det väl vara här i mellanmjölkens förlovade land...

Du får väl köpa dubbdäck :tummenupp

Idag gjorde jag slag i sak och växlade in min binge med mynt jag samlat på mig..
1520 spänn stannade det på. :tuttar

Tufft! Jag samlar oxå mynt i en kruka där hgemma som börjar bli full... får väl se hur mkt det blir :rolleyes:

Hade två syltburkar och en ikea-matlåda knökfulla. mest enkronor..
Enligt badrumsvågen runt 9kg :)

Har du swedbank är det bara att växla in i deras automat vid brunnsparken

Hur lyckades du välta ett badkar?:confused:
Jag lyckades fastna i ett badkar en gång, inte jättenykter kanske :hihi

.....olympiaden i Tokyo 1964 och släggkastningsfinalen var i full gång...:hihi

:D

Och plötsligt kom jag att tänka på barnprogramet "Joelbitar" som gick när en annan va ung. Sjukt dåligt program dock:arsele
Finns en bilfirma i närheten av Uddevalla som heter Joelssons bil, tänker på det programmet varje gång jag åker förbi :)

Hmmm de finns typ ingen här som råkar ha nån biljett till övers till Volbeat den 12e dec?? :rolleyes
Jag vill också ha :hoppa

Orutinerat av er, jag har haft biljett läääänge nu ;)

Du kunde ju hört med fler :mad:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck