Spamtråd M+S

BRA
Söndagmiddag hos morsan om 25 minuter.

DÅLIGT
Tandläkarbesök på 5000:-. Tur att man iaf. har snyggast tandläkare :)
 
Jahapp, idag har vart en ganska effektiv dag, trots att jag vart hemma hela dagen... jävlar vad jag har städat, skrubbat, skurat och fejat idag. Känner mig som nån jäklans husmor :) Desperate housesingle kanske? :hihi

Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmet :) Jag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 :yoparty: :tuttar:
 
Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmet :) Jag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 :yoparty: :tuttar:
Alltid gött med lite tightare kropp!:yoparty :)
 
Varför inte RACE 2009?

:hojcbr
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint ;)

På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt :gnissla

Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det :)
 
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint ;)

På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt :gnissla

Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det :)


Men, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!

Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar :gnissla

ps. hojen är till salu :D
 
Men, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!

Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar :gnissla

ps. hojen är till salu :D
måhända att jag kanske åldras nått år eller två, men det verkar ytterst otroligt :rolleyes:
Jag kommer alltid vara ung och fräsch vettu ;)

Jag vill inte ha din sketna honda... Jag är Yamaha in i själen vettu (fast jag vil kasta den åt helvette ibland :hihi )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top