Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DÅLIGT
Tandläkarbesök på 5000:-. Tur att man iaf. har snyggast tandläkare![]()
Vart då?Tur att man iaf. har snyggast tandläkare![]()
Vem vann? Du eller kollegan?
Vart då?

Rensat naveln från ludd och nu känner du dig jättestolt?![]()

Varför sätta högre krav en söndag?![]()

:
:...en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009:
:

Alltid gött med lite tightare kropp!Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmetJag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009
:
:
nu jääävlar blire beach 2009:
:

jasså, är det värre än innanFör min del så går det åt det andra hållet. Skall någ inte visa mig alls på en strand sommaren 09 som det ser ut i nuläget![]()
: jasså, är det värre än innan:
![]()
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fintVarför inte RACE 2009?
![]()

såg jag fet ut i sommras![]()

Jag vet inte, jag tittade intesåg jag fet ut i sommras![]()
Ja, och blek, och sen röd som en kräfta efter "den" dagen![]()
men då drömmde jag bara som tur var.äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint
På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt
Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det![]()
måhända att jag kanske åldras nått år eller två, men det verkar ytterst otroligtMen, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!
Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar![]()
ps. hojen är till salu![]()
)|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |