Jag tror att han drar i ditt ben en smula![]()
Jo men eftersom ni lekte leken "spela dum" så ville jag spela med! Jag tyckte det verkade vara en så rolig lek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att han drar i ditt ben en smula![]()
Jo men eftersom ni lekte leken "spela dum" så ville jag spela med! Jag tyckte det verkade vara en så rolig lek.
Nu tyckte jag nog att du blev lite omogen ett slag, men det kan jag bjuda på![]()
Du menar att jag var omogen till skillnad från bazooka då, när han försökte antyda att jag eller andra här skulle gilla Saddam och deras tillämpning av "demokrati"...
Det är inte direkt Sverigedemokraterna och deras partiprogram som jag har svårt för. Det är de förtappade bönderna som röstar på partiet med sina korkade föreställningar, som får det att vända sig i magen.
Det här med motorsport var bara ännu ett genidrag för att locka till sig fler av den degenererade genpoolen ute på vischan. Ziip59 står i första ledet! Bazoka är hans skyddsling.
Det är inte direkt Sverigedemokraterna och deras partiprogram som jag har svårt för. Det är de förtappade bönderna som röstar på partiet med sina korkade föreställningar, som får det att vända sig i magen.
Det här med motorsport var bara ännu ett genidrag för att locka till sig fler av den degenererade genpoolen ute på vischan. Ziip59 står i första ledet! Bazoka är hans skyddsling.
Jag kanske har en släng av vardagsschizo?Lite svårt att ta dig på allvar faktiskt. I ena tråden spelar du seriös och anser att påhopp och invektiv är förkastligt och ej förenligt med god diskussionssed. Men här raljerar du ju friskt om folk som tycker att sd är ett intressant valalternativ. Hur får du ihop detta? "Förtappade bönder" "Degenerad genpool". Hur tycker du att detta främjar en seriös debatt? Eller du nöjer dig kanske med en instämmande klapp på axeln av dina åsiktsfränder? Jaja, bara ni har kul, MEN det tar död på debatten och kanske möjligheten att diskutera politik på forumet. Tänk efter före
Och förresten: Vem är du att skilja rätt från fel vid nästa val? Du tar på dig en stor roll nu, nästan lite totalitära tendenser på min ära.![]()
Jag kanske har en släng av vardagsschizo?
Det är ingen hemlighet att jag föraktar bönder, dumhet måste mötas med dumhet. Av samma anledning är jag inte intresserad av att föra en diskussion med dig. Du har flera gånger visat att du inte har en aning om vad Sverigedemokraterna står för, det enda som verkar ha en betydelse är att invandrarpacket åker ut. Det här försöker du rättfärdiga genom att prata skit. Jag anser att en respektabel åsikt måste kunna förklaras och försvaras. Det är klart att du exempelvis får tycka att saracenerna är mentalt underlägsna, men om du inte kan argumentera för detta påstående tycker jag att du är fel ute
Skilja på rätt och fel förresten? Det vill jag inte kännas vid. Att rösta på ett parti av "fel anledningar" är lika dumt oavsett vilket parti det gäller.
I Landskrona har väl SD flest röster. Bor det bara förtappade bönder där?...Det är inte direkt Sverigedemokraterna och deras partiprogram som jag har svårt för. Det är de förtappade bönderna som röstar på partiet med sina korkade föreställningar, som får det att vända sig i magen......
Oavsett vad man tycker om SD, deras politik och historia så tror jag de allra flesta som passerat mellanstadieåldern förstår hur sjukt dålig idén att knyta sig till motorsport är. Som om man inte kunde räkna ut med arslet att varenda folkraceintresserad redan i bästa fall är Sverigedemokrat och i värsta fall omyndigförklarad. Snacka om att cementera sin image som lantisparti, precis motsatt det de behöver. Som om Moderaterna startade Hästpolomoderaterna eller om Vänsterpartiet började kalla sig kommunister igen. Dumt bara.
Jag trodde för övrigt att sajten var ett sammanträffande, att hela den här tråden var ett skämt kring ett företag som råkade heta SD Motor.
Oavsett vad man tycker om SD, deras politik och historia så tror jag de allra flesta som passerat mellanstadieåldern...
Jag har inte brytt mig om att gå in och läsa vidare om den här motorsatsningen, men du menar alltså på allvar att det är folkrace det handlar om?![]()
Med, som vi vet, ett undantag då....
...
Har faktiskt inte plågat mig igenom hela tråden men har inte sett ngn som tyckte det var en smart idé.
Trådstartaren?
Absolut inte, men nästan!I Landskrona har väl SD flest röster. Bor det bara förtappade bönder där?
Jag tror det är en lyckad PR-kupp av SSU, inget parti kan ha så rutten verklighetsuppfattning att den sjösätter en motorklubb.
Har faktiskt inte plågat mig igenom hela tråden men har inte sett ngn som tyckte det var en smart idé.
Vi får naturligtvis se i nästa val om konceptet var lyckosamt.![]()
Ja, jag är en av de som är rädd för at vi får det.![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |