Så det berättigar till att man ska rösta på ett smygnazistiskt enfrågeparti som är totalt inkompetenta som politiker och inte har någon tydlig åsikt om annat än sin huvudfråga?Jo, dom vurmar om motorsporten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så det berättigar till att man ska rösta på ett smygnazistiskt enfrågeparti som är totalt inkompetenta som politiker och inte har någon tydlig åsikt om annat än sin huvudfråga?Jo, dom vurmar om motorsporten![]()
Ja, jag tycker ju själv att det är lite trist att hela tiden behöva lockas in i polymik i flyktingfrågan,
Så det berättigar till att man ska rösta på ett smygnazistiskt enfrågeparti som är totalt inkompetenta som politiker och inte har någon tydlig åsikt om annat än sin huvudfråga?
Läs SAMTLIGA inlägg i den här tråden och därefter listar du de inlägg som försöker få dig att gå i polemik i flyktingfrågan!
Ja, jag tycker ju själv att det är lite trist att hela tiden behöva lockas in i polymik i flyktingfrågan, men alla dras som lök till lax just till den frågan bara SD förs på tal. ...
Jag kan stå till tjänst! Sparade den bland favoriter under mappen "humor".Men men, visst, låt oss för diskussionens skull bredda oss lite. sd har väl kvar talesmannen i arbetsmarknadsfrågor? Han var ju festlig*. Kan du inte ta och utveckla hans åsikter och erfarenhet på det området som han trots allt skall framföra partiets åsikter i? Det finns säkert ett par fina länkar, till och med på sporthoj vill jag minnas. Sök på 'lyteskomik' och 'efterbliven'.
Så för att samanfatta vad de egentligen tycker om motorsport är det nog så här: Motorsporten har stora problem i Sverige men om vi bara stoppar invandringen kommer både sponsorer och publik att strömma till, förutom att vi inom ett par år kommer att ha två till tre olika världmästare.
Jag misstänkte det! Jag borde med STORA BOKSTÄVER noterat att jag var lite ironisk! Ironin byggde dessutom på just de svar som framkom i länken.Javisst !! Om det nu skulle vara som så att en majoritet nappar på det resonemanget och tycker att deras röst borde gå till sd så är det väl i full paritet med våra lagar och demokrati?
Att sitta och göra narr av en stor del av befolkningen pga sin egen "förträfflighet" eller påstådda expertis i ämnet är väl egentligen detsamma som att säga "Vi skiter i den allmäna rösträtten så att det blir som VI vill" Detta har ju testats ett otal gånger under historiens lopp, men stödjer man detta, då får man också inse att man är en antidemokrat.
Det kanske är så att allmän rösträtt av en outbildad väljarkår visar sig vara ett otyg i historiens backspegel, men där är vi inte idag. Men kanske kan det där med att sniffa bensin hjälpa, troligen kan ett sådant rus vinkla verkligheten dithän den önskas.![]()
För övrigt är jag en av dem som vill släppa fram SD. Lite för att jag tror på demokratiska principen, lite för att det är bättre att dem gör narr av sig själv än att jag ska beöva göra det. Hänvisar åter til länken!
I min hemstad Landskrona är de ju relativt starka, och emot bidragssnyltandet. Lite kul med tanke på deras 35-40 åriga sjukpensionerade ordförande. Dock ett steg fram från den förra som var dryga 50 och arbetslös, tror t.o.m. att han gick på socialbidrag.
Du skulle kunna försöka diskutera det genom att skriva någonting om det istället för att länka skiten i varenda inlägg du gör på forumet. Folk har blivit bannade för mindre.Det där med att få diskutera sdmotor (att finna på www.sdmotor.se) är väl inte längre något alternativ tyvärr, då jag hela tiden syltas in i deras partiprogram, och nu ses som sd´s messias här på forumet.![]()
Du skulle kunna försöka diskutera det genom att skriva någonting om det istället för att länka skiten i varenda inlägg du gör på forumet. Folk har blivit bannade för mindre.
Haha, nekar du till att du hade några baktankar med tråden eller?Ja, min avsikt var ju att någon, någongång skulle gå dit och kolla, för att sedan återvända och börja disktera sidan, men det blev ju aldrig av.
Jag skrev ju att jag tyckte det var kul att ett parti satsade på motorsport eftersom det är väldigt ovanligt, tyvärr. Tvärtom vill ju de flesta partierna kväsa allt vad motorer heter, allt i miljöns namn. Men just när jag gjort detta dök ju korvis in som skjuten ur ett anus och började peka finger och ansåg att jag närde baktankar med min tråd. Därefter var ju tyvärr cirkusen igång. Kan vi nu kanske hellre starta om med motorsatsningen än att konstant glida in på flykting/nazist/rasistfrågan??![]()
OK, kul med ett parti som satsar, eller åtminstone säger sig vilja satsa, på motorsport. För du har ju verkligen rätt i att det inte är så vanligt.Jag skrev ju att jag tyckte det var kul att ett parti satsade på motorsport eftersom det är väldigt ovanligt, tyvärr.

OK, kul med ett parti som satsar, eller åtminstone säger sig vilja satsa, på motorsport. För du har ju verkligen rätt i att det inte är så vanligt.
För mig finns det dock ca. tusen frågor som är viktigare än den frågan och om vi ska se på de demokratiska principerna är motorsport ointressant eftersom de flestsa svenskarna skiter i motorsport. Fast det är ju kul att de inte är populistiska i alla frågor!
Den viktiga frågan måste då bli: Vem i SD är intresserad av motorsport?? Kan det vara någon som är med både i SD och på SH??![]()
Jag tror definitivt inte att motorsport och bensinskatten har någonting med varandra att göra.Där har du fel, motorsportsintresset hos partet säger en hel del om deras inställning till bränslebeskattning osv, det tror jag definitivt inte att de flesta svenskar skiter i.
Att SD var så dumma och inte döpte om sig och startade en ny organisation är himla konstigt. Då hade dom sluppit alla lösryckta nazipåhopp.
Skippa svartmålningen och låt folk tycka som dom vill, utan att få en massa skit för det.
I korta drag att ingen får tycka på annat sätt än dom. Heja demokratin!Vad fan skriver dom för?
Jag tror definitivt inte att motorsport och bensinskatten har någonting med varandra att göra.
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|