Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Tror Y hänför sin antika sida till hur länge hon hållit till på SH, inte levnadsålder. Har jag fel så kan jag inte skriva "Ni", då är jag en av relikerna själv...![]()
Spamma gott på en stund!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror Y hänför sin antika sida till hur länge hon hållit till på SH, inte levnadsålder. Har jag fel så kan jag inte skriva "Ni", då är jag en av relikerna själv...![]()
You wish... Det vore alldeles för bra för att vara sant. jag får nog omvärdera min användning av ordet simpel, helt klart.Simpel=Enkel=Okomplicerad=Fantastisk ur manlig synvinkel, eller...?![]()
Inte jobbigt, mycket skratt och ganska många antika. Av båda sorter.Shooter skrev:Kan bli intressant det där fikat...Kan bli jobbigt åxå... Är Ni många "antika"...
![]()
Du är klok som en bok, vännen.Tror Y hänför sin antika sida till hur länge hon hållit till på SH, inte levnadsålder. Har jag fel så kan jag inte skriva "Ni", då är jag en av relikerna själv...![]()
Inte Tant va?
Vilken storlek skulle Tant ha när hon borrade?
Tur att vi inte gör det då för chefen verkar ju ALDRIG jobba!![]()
Kan det inte funka lika bra med små, men många?56-58 mm i diameter... stora doningar !
Nej det har man anställda till !![]()
Kan det inte funka lika bra med små, men många?![]()
![]()
Mmm.. jag VEEEEEET!!! Jag försökte bara vara lite... diplomatisk? Påhittig? Lösningsorienterad?Fröken, ibland HAR storleken betydelse!
Mmm.. jag VEEEEEET!!! Jag försökte bara vara lite... diplomatisk? Påhittig? Lösningsorienterad?![]()
![]()
![]()
beror ju på nu om ni menar alla över 35, 40, 45 eller ännu äldre
![]()
För att fritt citera Yasha ur minnet "Man ska ha varit länge på SH och blivit tillräckligt dryg".
Vår ålder på A-kortet har mindre betydelse.![]()
För att fritt citera Yasha ur minnet "Man ska ha varit länge på SH och blivit tillräckligt dryg".
Men det underlättar om man är gammal på riktigt också![]()
För övrig åt jag just en glass, utomhus, i november.
@Yasha! Fååååår man det????
Det är ALLTID rätt tillfälle att äta glass!För övrig åt jag just en glass, utomhus, i november.
@Yasha! Fååååår man det????
Kan det inte funka lika bra med små, men många?![]()
![]()
Eller så dumpar man över saker på sina medarbetare och skyller på något för dom komplicerat och obegripligt för att slippa dretjobbet själv.
!
Nu måste vi återigen skilja på antik och gamlo... antik har INGET med fysisk ålder att göra, bara antal år på SH. Gamlo däremot har med allt möjligt INKLUSIVE fysisk ålder att göra. Dryg är ett annat kriterium.För att fritt citera Yasha ur minnet "Man ska ha varit länge på SH och blivit tillräckligt dryg".
Det är ALLTID rätt tillfälle att äta glass!
Man får äta glass före maten också. Till och med äta glass istället för mat. Glass ÄR mat!![]()
Det tål att upprepas, men på ett lite annorlunda sätt:
DET ÄR ALDRIG FEL TILLFÄLLE ATT ÄTA GLASS!!!![]()
har jag hur menar du nu
![]()
![]()
Nu måste vi återigen skilja på antik och gamlo... antik har INGET med fysisk ålder att göra, bara antal år på SH. Gamlo däremot har med allt möjligt INKLUSIVE fysisk ålder att göra. Dryg är ett annat kriterium.![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |