Vad fick dig att le idag?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) knasiga vänner som får en å le, och skoja med.

Sen en massa äppelpaj att se fram emot :lol
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
DET SNÖAR :)!!!


Annars fick min vän mig att le idag då hon utan att jag sade ngt dammsög hela mitt hem och diskade SAMT gick ut med min hund som tack för att hon får bo hos mig då och då samt för att hon tycker att jag har så mycket annat i luften så hon ville göra något åt mig så jag skulle bli glad! Och det blev jag...verkligen. Konstigt vad små saker i vardagen som blir lyx...som att få hjälp!

Sen ler jag för mamman har skaffat en liten 12 veckors Abbissinierkatt. Jag kan inte låta bli att le...sötare måste man leta efter..och kaxigare.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Jag är glad! För idag är det fest och imorron är det en ännu större fest! :yoparty


Nu ska csn-bidraget supas bort ;)
 

Dominator-Rocks

Guest
Är så glad på mina barn idag!

:)

För att dom har så bra musiksmak.

Först i morse, vi packade grejorna och begav oss iväg med bilen, jag slängde på Disturbed och båda skitungarna bara vrålade rätt ut i baksätet :hördu pappa höj det här rockar..

Så jag höjde, åkte hem till Olle min sons klasskamrat som vi hade lovat att skjutsa, sänkte lite och plockade in Olle i bilen sen vart det Disturbed på bra volym igen :yoparty


Efter ca 30 min var vi framme stängde av bilen och frågade om Olle tyckte om Disturbed...

Olle: eeeehhh

Jag: Gillar du rock ?

Olle: Eehhh njaaa

Jag: Vad lysstnar du på.

Olle: Bwo

Jag: VA :mad: ?

Olle: BWO och Amy Diamond

Jag: Bet mig i tungan och skrattade ut ungen inombords. :cdevil :lol (Undrar om olle gillade bilturen)

Olle fick gå hem!

På hemvägen spelade vi Radio för Amy diamond diggarn :hihi


Sen log jag nu igen en en gång för att jag är så glad för att mina barn gillar rätt sorts musik, så jag slipper en massa barbie pop.

Jag gick in till träningsmaskinen och slängde på Disturbed TTF på bra hög volym och började träna, tog inte många minuter förens båda skitungarna kom och satte sig och bara lysstnade och sjöng med, där satt dom i 40 min och bara njöt! :yoparty

Sånt här värmer en förälder, jag vet flera arbetskamraters ungars som lysstnar på Rap och skit, föräldrarna är gråtfärdiga!

Måtte deras goda smak hålla i sig även i tonåren :bugar

:)
 

Dark_Messenger

Guest
Krängde en r1 idag. :)

EDIT: Och det gick utan strul. Därav inlägget.
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Helgen har varit underbar :banana

Tillbringade hela lördagen med vänner med bl a bågskytte, pistol- och lerduveskytte i en skogsdunge, 0-gradigt, frost på marken men solen värmde gött ändå.

Många skratt under dagen men vi vek oss dubbla när en kille i 20-års åldern knappt orkade spänna vare sig bågen eller kastarmen till lerduveskyttet " du lena gå och hjälp honom " men jag ville inte knäcka hans manlighet så han fick försöka en gång till och till slut så lyckades han :hihi .Pilarna hamnade två gånger mitt framför hans fötter :D

Frusna om fötterna gick vi efter x antal timmar in och grillade korv i öppna spisen. :)


Har saknat bågskyttet, sköt mycket tidigare, riktigt skoj så jag funderar starkt på att köpa en :). Farsans compound som han köpte i USA gav han självklart till brosan ..av någon konstig anledning så vågade farsan inte ge den till mig hmmm :rolleyes: jag har aldrig skjutit bort några pilar ....
 
Last edited:

4Hjo

I like you just the way you are
Gick med
2 Jan 2007
Ort
Hjonited states o uppe i luften
Hoj
flyger framåt
Har saknat bågskyttet, sköt mycket tidigare, riktigt skoj så jag funderar starkt på att köpa en :). Farsans compound som han köpte i USA gav han självklart till brosan ..av någon konstig anledning så vågade farsan inte ge den till mig hmmm :rolleyes: jag har aldrig skjutit bort några pilar ....

Hur stort område fick ni spärra av :rolleyes:
Du o skjutvapen :crash



.sofia
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Log lite smått åt att ja varken var superbakis eller spydde ner nån dusch, känns rätt okej!

Åh nej... nu fick jag ångest för det är kanske hur jag kommer att ha det på söndag. :näsblod

Tjejfest :tuttar på lördag och sen blir det Garbo i Sumpan.Och det kommer bli ett jävla röj för partypoopers och fisdrickare undanbedes. :fyllisar

Och det får mig faktist att le för det kommer att bli satans kul!! :)
 

Dr.Bike

Guest
Åh nej... nu fick jag ångest för det är kanske hur jag kommer att ha det på söndag. :näsblod

Tjejfest :tuttar på lördag och sen blir det Garbo i Sumpan.Och det kommer bli ett jävla röj för partypoopers och fisdrickare undanbedes. :fyllisar

Och det får mig faktist att le för det kommer att bli satans kul!! :)

Skickar ett Relief Pack med DHL Express...
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Johan Glans fick mig att rycka på smilbanden.

[YOUTUBE-ID]FvM0ryhD5rY[/YOUTUBE-ID]
 

Dominator-Rocks

Guest
Satte mig här nu och jäste efter träningen och vart sååå sjukt sugen på snus, men eftersom jag inte snusar längre mer en sporadiskt då och då så har jag sällan snus hemma :huvet

Men så kom jag på att jag var iväg på lunchen idag och köpte en dosa General :bugar

:)

SÅ nu skall jag gå till min jacka som hänger i hallen trä ner handen i högerfickan plocka upp dosan.....


Den känslan ... :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top