Halal-TV, reaktioner?

Status
Ej öppen för fler svar.
Suck, sådant här gör ju att jag också tappar lusten att vara saklig. Hur är det med läsförståelsen Teo? Är stening till döds inom eller utom lagens råmärken enligt dig?

Den enkla formen av retorik du använder dig av för att säga att jag skulle vilja acceptera stening är ju bara.. ja jag vet inte, lågstadieaktig?

Och så tycker jag ju uppenbarligen inte det, då är vi alla på samma sida i den här frågan. Bra va?

Jag förstod att du inte var för i den frågan men Jag ville bara peka på den saken. Det är klart lättare att alla följer rådande regler och förordningar så får folk tro på vad de vill så länge de inte påverkar andra.

Vill inte ens börja för då blir jag förbannad och kan inte sluta!!
Men passar det inte dem så kan de åka hem, hålla på o fjanta sig med att skaka hand o inte skaka hand. Snälla vad tror de egentligen? att Hamilton rört sitt kön och de sitt och det betyder att de haft sex bara för de tittat på varandra och skakat hand?

Och vad tror du Labolinorna gör innanför sina hucklen då? Pullar sig så in i helvete såklart. Dom får ju inte nån riktig vara. :D :banana Vad Hamilton gjort vet jag inte.

Tacka vet jag iranskor. Struntar fullständigt i Islam och knullar runt bäst fan dom vill! :Bugar Snygga är dom också. :tummenupp Det är väl därför dom drog från idioterna som styr deras land.

Men det är ju för att det i din kultur inte är någon större uppoffring att föra handen till bröstet. Ni tycks tro att muslimer tillämpar sin tro bara för att djävlas.

Om du går på bögklubb, låter du en främmande karl hångla upp dig på toaletten då för att det är deras sed?

Är du allvarlig?

När jag och min fru var i Japan bugade vi mot dom som bugade mot oss. Där har dom dessutom en väldans massa seder och bruk som vi aldrig ser i Europa och dom sederna respekterade vi till fullo så gott vi kunde. Man är inte högljudd, man tar på sig dom speciella tofflorna när man ska på toa, man är extremt artig, man skryter inte, man dricksar inte, man tar upp tekoppen på ett speciellt vis mm mm. Och jag vet att japanerna skulle göra allt för att inte dissa våra seder här.

Kan jag respektera och följa deras minst sagt komplicerade ritualer odyl så kan man fan ta mig respektera att här i Sverige och övriga Europa tar man i hand. Det är väl det minsta man kan begära. Särskilt om personen i fråga går på bidrag och får mat på bordet tack vare människorna i det här landet. Det är så jävla otacksamt och respektlöst.

Är du allvarlig?

När jag och min fru var i Japan bugade vi mot dom som bugade mot oss. Där har dom dessutom en väldans massa seder och bruk som vi aldrig ser i Europa och dom sederna respekterade vi till fullo så gott vi kunde. Man är inte högljudd, man tar på sig dom speciella tofflorna när man ska på toa, man är extremt artig, man skryter inte, man dricksar inte, man tar upp tekoppen på ett speciellt vis mm mm. Och jag vet att japanerna skulle göra allt för att inte dissa våra seder här.

Kan jag respektera och följa deras minst sagt komplicerade ritualer odyl så kan man fan ta mig respektera att här i Sverige och övriga Europa tar man i hand. Det är väl det minsta man kan begära. Särskilt om personen i fråga går på bidrag och får mat på bordet tack vare människorna i det här landet. Det är så jävla otacksamt och respektlöst.

Mitt resonemang bygger på att det för dessa människor är så otänkbart att skaka tass med motsatt kön att de i praktiken mår dåligt av det. Det är därför de avböjer.

Om du och frugan besöker en liten by i mörkaste afrika, deltar ni i den rituella kvinnliga omskärelsen av deras 10-årigar också utan att tveka?

Om du går på bögklubb, låter du en främmande karl hångla upp dig på toaletten då för att det är deras sed?

Efter hundratals partykvällar på bögklubbar kan jag säga att det var rätt fantasifullt exempel. :D

Om du och frugan besöker en liten by i mörkaste afrika, deltar ni i den rituella kvinnliga omskärelsen av deras 10-årigar också utan att tveka?

Dina jämförelser är helt makalösa må jag säga. Jag finner faktiskt inget svar på den här oöverträffat stupida frågan. Kuritas - vilken lirare - likställer en simpel hälsning med homosexuellt hångel och omskärelse av småflickor! :näsblod

Last edited:
Dina jämförelser är helt makalösa må jag säga. Jag finner faktiskt inget svar på den här oöverträffat stupida frågan. Kuritas - vilken lirare! :näsblod

Jag är ju tvungen att hitta något magstarkt så att ni förstår att de inte avböjer handskak bara för att jävlas. På dig verkar det som att det är lika trivialt för dem att skaka hand som för dig att ha tofflor i Japan, men jag hävdar att det är en skillnad. De tror att de hamnar i helvetet om de skakar hand med en man. Förstår du nu varför de inte vill göra det, eller tycker du fortfarande att ditt kulturexperiment i Japan är en bra liknelse?

Efter hundratals partykvällar på bögklubbar kan jag säga att det var rätt fantasifullt exempel. :D

Mitt ungdoms TipTop var fan inte långt därifrån. Mycket mustaschhångel i långa mörka gången till toan. Men bra dansgolv och trevliga människor! :mattias

Last edited:
Mitt ungdoms TipTop var fan inte långt därifrån. Mycket mustaschhångel i långa mörka gången till toan. Men bra dansgolv och trevliga människor! :mattias

Om två bögkillar som gillar varann vill gå in på muggen och hångla eller knarka eller whatever så är det väl sannolikt att de gör så, likväl som ett mixat par gör likaledes.

Men det är ju ingen specifik "bögsed" att dra in och hångla upp främlingar på muggen.

TipTop är tyvärr nedlagt :( men det är fortfarande köttmarknad, Lidl huserar i lokalen nuförtiden.

/Utgånget bästföredatum

Nej du har rätt, sänd en repris av Ensam mamma söker istället! :tummenupp

Det finns annat än WT-TV vet du.

Är du gay? Har uppfattat dig som bögfientlig dels eftersom du drog upp böghånglet som nåt av det värsta du kunde tänka dig, dels för att du försvarar Islam. Alla vet nog hur tolerant Islam är mot homosexuella.

Last edited:
Nej. Men man kan måste väl kunna handla på Konsum utan att vara MedMera-medlem, eller hur?

Ookeeej...Ännu en metafor. Lät som du var stammis där bara. Bögar är grymma på att ha roligt när dom festar, absolut, bara lät lite motsägelsefullt mot dina tidigare inlägg. Skitsamma.

De tror att de hamnar i helvetet om de skakar hand med en man.

Vore det inte bättre om någon upplyste dom om att så inte är fallet :va
Men det är säkert bättre att dom får leva i sin tro och helst sprida den ännu mer........:huvet

mjaa, så mycket prat det är på er pojkar, ni skulle gjort det redan i småskolan för att impa på fröken och fått högre betyg.

och just i detta nu, pågår en het diskussion i motsvarande iranska sporthoj om nordbor som äter rutten fisk och om det är djävulens påfund eller ej. think about it.

Nu får ni ju ta och kamma er, flera stycken. Det är ju knappast av brist på respekt som den muslimska flickan inte ville skaka hand, och komma och jämföra med att "Mona Sahlin gick det minsann att skaka hand med" påvisar ju bara en pinsam lucka i er bildning.

I fallet Hamilton gjorde båda sidor fel.

Hamilton kunde ha löst det mkt smidigt, ungefär som killen i lägenheten de hälsade på, helt enkelt sagt "aha, ok - ja välkommen in" och sen var det bra med det. Han är såpass bildad och världsvan att han kunnat bjuda på det.

Muslimtjejen gjorde också fel - hon får nog räkna med att i sin yrkesroll träffa på många män och inse att skaka hand är det sätt man hälsar på varandra i dessa kretsar, och helt enkelt lagt sin övertygelse åt sidan just då.
När hon är ute i privata sammanhang kan hon däremot driva sin linje lite hårdare.

Det gäller att välja sina strider, helt enkelt.

Och , ja just, programmet var verkligen pinsamt dåligt. "Syna klass-samhället under lupp"? Jo tjena. Man kunde tro att programmet var gjort av fjortonåringar för fjortonåringar.

Nu får ni ju ta och kamma er, flera stycken. Det är ju knappast av brist på respekt som den muslimska flickan inte ville skaka hand, och komma och jämföra med att "Mona Sahlin gick det minsann att skaka hand med" påvisar ju bara en pinsam lucka i er bildning.
Hamilton var visst obildad på den punkten med...:D

Men hursomhelst, muslimska kvinnor får bara skaka hand med andra kvinnor, ej män.

Sicket jäkla sätt, Ingen jämnställdhet. Män och kvinnor ska uppföra sig olika i vårt jämnställda land:mad:

Detta är ju ett påhopp på feminismen ju...:rolleyes: :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...