Skriv-vad-du-vill-tråden

Nä, du har ju till och blivit redigt distanserad av El Pucko, Och våran bubblare här i tråden (Yasha) kommer starkt med 173 inlägg, 23 inlägg efter att ha lovat mig smisk.:krama:rofl :rofl :rofl

Tack.:)

Jag vet. Hur dåligt som helst. O nu har jag ont i halsen o troligen feber oxå så det lär inte bli nå mycket spammande här inte.. :/
Men när ni minst anar det så... Mohahahaaaa

:rolleyes: ja de var ju redigt mysigt att köra i dimma hela natten,
men nu får jag krypa ner under täcket och sova :) Ha en skön arbetsdag ni andra :tuttar

Djurgården går ALLTID bäst! :mattias

Sedan är det en komplott som visar fel resultat hela tiden nu.
Säkert Gamlots fel... :mad:

Men vissa spelare är lite väl blödiga eller.....

Blödig Anger är snart tillbaka
I gårdagens match mot Modo saknades Niklas Anger i laguppställningen. Niklas skadade foten i matchen mot Frölunda när han fick en skena över - och för den delen även i - foten.

Niklas kände efter smällen att det gjorde ont men fortsatte köra och han gjorde dessutom ett mål. Efter matchen fick han en smärre överraskning när skridskon togs av foten. Såret var djupt och blodet pulserade. Lika tuff som han var när han käpmade mot smärta isen var han inte när skridskon hade avlägsnats .
- Jag gillar inte direkt blod och när jag såg hur såret såg ut och hur blodet pumpade var jag inte så tuff. Plösen på skridskon hade stoppat blodet under matchen, säger Niklas.

Med läkarhjälp och en sylåda lappades såret ihop. Tur i oturen var att skadan blev lindrigare än vad som först befarades och att Niklas troligtvis kan gå på is i slutet av den här veckan.

Idag är det THE skitdag....:5sure

Djurgården går ALLTID bäst! :mattias
:fakta

Sweedo skrev:
Sedan är det en komplott som visar fel resultat hela tiden nu.
Säkert Gamlots fel... :mad:
Han hittade rätt kombination på telefonknapparna igår och ringde från Kroatien och talade om att han hade hållit sig på hjulen i flera dagar. :tummenupp

Han talade bara inte om hur MÅNGA hjul han använt, så jag misstänker starkt att han hade stödhjul. :tungan

Tant åsså krasslig borde ha stannat hemma idag.....

Jag funderar allvarligt på att ringa planeringen o be de tvinga hit någon annan idag och imorgon...
känner mig totalt väck.
Nån som vet om det är möjligt för hjärnan att pressas ut från huvudets alla hål???? Det är just så det känns i skallen...

Vad ska du göra då, annat än att spamma?:va

Iofs... Hmmm... Läsa en bok??? ;)

Last edited:
Säkert möjligt......

Så som det känns nu så skulle det absolut inte förvåna mig..
Dock ska jag nog göra allt för att undvika att ta reda på fakta i den här frågan... Eeeeek...

Han hittade rätt kombination på telefonknapparna igår och ringde från Kroatien och talade om att han hade hållit sig på hjulen i flera dagar. :tummenupp
Han talade bara inte om hur MÅNGA hjul han använt, så jag misstänker starkt att han hade stödhjul. :tungan

Antagligen såg dom hans ålder och gav honom en permobil att kajka runt i...:rolleyes:

Back