Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Javisst ja!
Inga bilder...
Men jag ville ju bara lätta upp er tillvaro så här i första frostens dagar, då ni glömt plocka fram isskrapor, rattmuff osv, och ni står där efter jobbet och skrapar vindrutan barhänt med ert kreditkort!
*sorry*
Närå - livet härnere är en hel del jobb oxå.
Idag har jag suttit instängd i en "ståltub" mitt i solgasset... HUr varmt som helst, och pysslat med finmekanik och elektronik med mina jättenävar.
Verkar ju inte klokt om du frågar mig. En fullvuxen man.
Jag är stel och öm överallt, och har väl haft kramp omvartannat halva dagen.
SÅ kan miljön oxå vara. Ja emellan drajjorna i smoking på alla jetsetbjudningar i VIP-Loungen då.
:rattmuff??
Nejnej...
:motorvärmare=gosigt
Du är så snäll och omtänksam du...![]()
Vill bara sprida lite värme och kärlek bland dina kylslagna nordmän (och kvinnor för annars får jag väl FI damerna efter mig)
I en ståltub och pillat finmekanik och elektronik??
Vad i hela friden jobbar du med?? Och varför i Thailand (el. dyl)
Jag jobbar som sagt med integrering av hård och mjukvara inom den militära sektorn till sjöss.
Hur bra jobb du än gjort så kommer det alltid grisklövar som jag med en Letherman i högsta hugg och börjar pilla...... har hittills inte hittat något som är löjtnantssäkert ombord....... "det jag inte förstår förstör jag"![]()
Hoppas du inte maxat ditt övertidskonto nu i utlandet för eftersom besväringarna är på högvakt håller jag numera till i pjäsen. Förra veckan lyckades vi med konststycket att få en ny felfunktion efter varje salva![]()
Ja jag vet... Börjar se illa ut i listan...
Får bättra mig... Inte bra o trilla ur listan ju...
*spammar*
Präxis!
Du är klok du.
Vi som har hängt på SH sedan före kraschen (BC) är gamlon allihop, oavsett ålder.
Micke är ett gamlo av hävd och ohejdad vana, han har förtjänat titeln och bär den stolt. Det är Valmers fel för övrigt. *asg*
I SHs begynnelse så VAR vi 40-taggare gamlon. Det finns mycket snorisar här nu med, men det är inte lika jobbigt.
Gamlo är lite kärleksfullt faktiskt, eller hur Sweedo.![]()
Här kommer ett par till dig. En när jag är på väg ner till poolarna i röv..jag menar rövarna i poolen, och en från ikväll där vi var på en lokal fiskrestaurang vid en fiskeby. MAn fick ett handfat i rostfritt,som man fyllde efter eget behag med tigerräkor, musslor, små fiskar utan namn, stora fiskar med konstiga namn, bläckfisk osv sen lämnade man det till "grillkillen".
Smaskens!
Vore najs om ni var här några av "grabbarna"
(klicka upp bilderna)
Och våran bubblare här i tråden (Yasha) kommer starkt med 173 inlägg, 23 inlägg efter att ha lovat mig smisk.![]()
![]()
![]()
...Så det vidimerades...
Det bekräftar ju bara att du VILL ha smisk!!!Passa dig pöjk.
![]()
Ååhhh, Sweedo darling, jag är givmild av naturen.Han vill ha eller du som vill ge????![]()
Det bekräftar ju bara att du VILL ha smisk!!!Passa dig pöjk.
![]()
Ååhhh, Sweedo darling, jag är givmild av naturen.Men när det gäller mitt smiskande, är jag mycket selektiv i valet av offer.
![]()
Huga!![]()
![]()
174 Min lilla bubblare!
Åhhh.... Jag känner såå utvald.![]()
![]()
![]()
Du VILL bli utvald, det är en STOOOOOOOR skillnad, vännen.
![]()
... 80-talet... *minns och ryser* ...![]()
Haha, den hockeyfrillan jag bar på den tiden och korta kavajer med upprullade ärmar....
Det fanns kameror, tyvärr, men jag duckade så mycket det gick.
Undrar om jag visste hur illa det egentligen såg ut?![]()
Usch ja, nu börjar det att lika förra säsongen!!
Dags att dra täcket över huvudet å kika fram till jul.
SNART
får jag gå hem![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |