vilka stannar uppe och valvakar inatt?

ditt svin!:mad: jaja, jag ska väl inte klaga så mycket... käkar baconåäggmacka och dricker te till så, det kunde vara värre:)
men vafan vad alla ska äckla sig i tråden nu då?:va :gnissla

Äckla sig? Man får torrövare av popcorn I tells ya! Dvs motsvarigheten till cheyfisar vilka är år av återhålsamhet som trotsar skånkorna och klämmer ur sig i ett jämrande elände med tillhörande odor-delux.
Hemma i min soffa är det bara ett torrt PAPP! i tid och otid. Oförargligt och nästintill friskt.

Jag tillhör generationen som fick betyg från ett till fem, så därför använder jag den skalan.

Enligt uppgift används numera en förenklad skala.
Numera anses det tillräckligt med att ange runkabiliteten såsom god, måttlig, kass, etc.

Äckla sig? Man får torrövare av popcorn I tells ya! Dvs motsvarigheten till cheyfisar vilka är år av återhålsamhet som trotsar skånkorna och klämmer ur sig i ett jämrande elände med tillhörande odor-delux.
Hemma i min soffa är det bara ett torrt PAPP! i tid och otid. Oförargligt och nästintill friskt.

Kontrar med en trummvirvel som skulle få Duracell-kaninen att blekna av avund och som gör utslag på Richterskalan !

Sen när han har
te,
mysig belysning,
duntäckte och
Anna Lindmarker
varit äckliga?! :confused: :tungan :D

äh, tyst på dig!:D

cheyfisar, harmlösa!? sätt du näsan i röva på en chey som har lingonvecka just då så ska du nog se att du ändrar åsikt efter ett tag lille vän!:D

men ok, såna där små ljudliga saker är väl ok. värre med SBD:are:näsblod

Last edited:
Kontrar med en trummvirvel som skulle få Duracell-kaninen att blekna av avund och som gör utslag på Richterskalan !

Det där gör mig lite imponerad faktiskt. att låta det knorra så där kräver en halvslapp ballongknut. :häststyle
Själv har man sån fart i karuchan att man får jobba efter metoden: Bygga upp bar och sen jobba intensivt med diafragman en gång. Det roliga vara inte lika länge men har man tur så skrämmer man nån hund eller nåt.

äh, tyst på dig!:D

cheyfisar, harmlösa!? sätt du näsan i röva på en chey som har lingonvecka just då så ska du nog se att du ändrar åsikt efter ett tag lille vän!:D

men ok, såna där små ljudliga saker är väl ok. värre med SBD:are:näsblod

Läs om. Jag liknar cheyfisar med ragnarök.

Last edited:
Det där gör mig lite imponerad faktiskt. att låta det knorra så där kräver en halvslapp ballongknut. :häststyle
Själv har man sån fart i karuchan att man får jobba efter metoden: Bygga upp bar och sen jobba intensivt med diafragman en gång. Det roliga vara inte lika länge men har man tur så skrämmer man nån hund eller nåt.

Jag kan tänka mig det.
Vilken syn, jycken remmar iväg och ser ut som en stor, naken forskningsråtta med pälsen liggandes kvar på hallmattan !

Valvaka? :va

Jag sitter o diskuterar trosstorlek med en msn-chey istället. :rolleyes:

Finns det fler...:va

Last edited:

:hihi

ah, min dålig. trodde att du syftade på återhållsam odör... läste lite snabbt kanske:)

*/ ?>
Back