vilka stannar uppe och valvakar inatt?

Rulla russin!!!

det där fick mig osökt att tänka på elvis(den där seriesköldpaddan)-strippen där han och hedvig diskuterar varför hon kallar onani för "att runka".
-varför kallar du det för runka för? det låter så grovt... ROOONKAAA!
"jamen, det är väl ett charmigt ord? och förresten, från början betyder det ju att man flyttar saker fram och tillbaka."
-ja, förhuden i det här fallet! och det är fan inte charmigt!

:3freak

fakk! maccain leder!:huvet

Last edited:
din gris! jag tänkte köpa nåt liknande innan men de jävlarna nere på sjuelva hann stänga mitt framför näsan på mig!:huvet så mycket för öppet dygnet runt, man blir förbannad!:mad:

aaaaaaaaahhhhhhhh, se där nu öppnade Jag en cola till. 2 poppade påsar sätter fart på perestaltiken seddu. Popcorn är det absolut bästa för att få fart på analtrumpeten så nu blir det barrytonkomp till valvakan.

Anna är ju iofs ett värdigare onaniämne än Fredrik...:tuttar

I runkabilitet har hon väl en trea ungefär, med tanke på att jag har tillgång till "nattkanaler" och tjejerna där som får en svag tvåa på skalan så är det inte fy skam...

aaaaaaaaahhhhhhhh, se där nu öppnade Jag en cola till. 2 poppade påsar sätter fart på perestaltiken seddu. Popcorn är det absolut bästa för att få fart på analtrumpeten så nu blir det barrytonkomp till valvakan.

Vi kör med kemisk krigsföring här med. Den som vinner får soffan för sig själv.

I runkabilitet har hon väl en trea ungefär, med tanke på att jag har tillgång till "nattkanaler" och tjejerna där som får en svag tvåa på skalan så är det inte fy skam...

nu måste du utveckla, men vem är en etta och vem toppar skalan,
hur lång är skalan egentligen?:va
Och varför har du sådana kanaler överhuvudtaget?:D

Jo hon är ett par snäpp hetare än siliconskabbet på "nattkanalerna"...

Obama 55% I indiana

McCain 62 i Kentycky:mad: men det är su rasistsödern, så...

Ger mig in i popcornskriget.

Teo, i kill you !

Smörsmak och Anna Lindmarker är kvällens melodi.

ditt svin!:mad: jaja, jag ska väl inte klaga så mycket... käkar baconåäggmacka och dricker te till så, det kunde vara värre:)
men vafan vad alla ska äckla sig i tråden nu då?:va :gnissla

nu måste du utveckla, men vem är en etta och vem toppar skalan,
hur lång är skalan egentligen?:va
Och varför har du sådana kanaler överhuvudtaget?:D

tv1000 (eller vilken det nu är, har den inte själv) byter till playboykanalen nån gång runt nu;)

Last edited:

utförligare info om hur skalan funkar tack. vem är högst?
kari byron från mythbusters måste väl komma rätt högt upp?:va händig brud som gillar pojkleksaker och explosioner och som dessutom ser klart bra ut = :tummenupp

har dom val-tema på filmerna?

hoppas inte. fyfan, vem vill runka till palin!?:3freak :zpy

Last edited:
*/ ?>
Back