Skriv-vad-du-vill-tråden

Dags att vi tjör lite statestik igen, Top tio:

Izah 1,013
Kakan 899
Mitra 672
pucken 446
Vampyrtrollet 424
Prillan 73350
Pluggen 337
Dr.Bike 236
Yasha 150
sportbike 121

Våran spammardrottning Izah på smått otroliga 1013 inlägg ligger tämligen ohotad på första plats, grattis Izah:)

I botten på tabellen så har vi veckans bubblare Yasha som kommer starkt på 150 inlägg och har redan passerat sportbike på blygsamma 121 inlägg.:):yoparty

:va Hur kan jag ligga på 2:a plats de där kan då inte stämma borde ju vara Pucken eller Vampyrtrollet, och jag tror (iallafall enligt siffrorna) att Prillan ligger etta :lol med 73350 inlägg :)

hehe så du vill hävda att jag börja smsa tidigare :) För den delen var de nån som smsa mej vid 03 tiden och inte kunna sova, men hon smsa bara några sms :lol sen vart de tyst :)
Hur kunde jag vara SÅ dum?!? :va

Brudar... :rolleyes: :tuttar :yoparty

@Pluggen: jag är INTE moderatorsämne, jag är ämnad att reta, underhålla och fjäska för moderatorer. :tungan

Nu ska jag ut och flyga. Och nej, inte till Blåkulla och inte på en kvast. :arsele

Säften särringar !:mad:

Gåmårrån....:tungan

Last edited:
Kerümt, kommer bli kalas misstänker jag...... kanske ska ta och vurpa på asfalt för första gången nästa år, bara så man vet hur det är (bra anledning till att köpa nytt ställ oxå)

Jotack - det ska nog bli en viss skillnad :hojraket
Men saken var oxå den, att den gode motormannen hade glömt* att lägga ner ventiltätningar i paketet, så det var oxå anledningen till att jag inte kunde smacka ihop hela kalaset.
Nu får jag ju dessutom mer tid på mig, så då kan jag ju inte skylla på någonting om du nu inte klår din kvinnliga mongotardförebild i både acc och toppfart :tungan

*självfallet inte glömt, utan bara skulle checka mig, om jag skulle glömma att montera dem :hihi

Vyn från hotellrummet just nu:
(Tyck synd om mig... ;))

Bifogat

• Just nu.jpg
    Just nu.jpg
    217.5 KB · Visningar: 34
Last edited:
Back