Skriv-vad-du-vill-tråden

Lussefika på begäran

Så, mina vänner. Nu har Kakan och jag klurat lite och jag tänkte bara förvarna er om att det BLIR lussefika i år. Igen. Efter lite paus... (för dem som kommer ihåg)

När det börjar närma sig, antar jag att det är smidigast att göra en egen tråd av det, men just nu är det så långt kvar att vi bara vill att ni ska veta ATT det blir!

Förhandsinfo

:tomten

Sön 14/12, på eftermiddagen, drop-in.
Kakan och jag kommer fixa fika, ni får ta med er det ni vill dricka, det är ju läge för glögg och julmust helt klart.

Vi kommer högst troligt vara hemma hos Kakan, hon bor bra till, men vi kan tänkas vara lite mer centralt i stan också, vi får se.

Ni kommer få adress via PM om ni talar om att ni tänker dyka upp. Se'n. När det är dags.

Bara så ni vet. Vi vill ju träffa er och ha lite mys och bjuda på lite julstämning. Och JA, vi vet att det är långt till dess, men shit vad tiden går fort så här års och alla har mycket att göra.

Ni är nu förvarnade!

:krama

Last edited:
:blah Hej då Glenn!!!

Bara 2h 45 min till jag är i säkerhet... :D :hoppa

har du hört glenn som sitter bakom dej :D

Så, mina vänner. Nu har Kakan och jag klurat lite och jag tänkte bara förvarna er om att det BLIR lussefika i år. Igen. Efter lite paus... (för dem som kommer ihåg)

När det börjar närma sig, antar jag att det är smidigast att göra en egen tråd av det, men just nu är det så långt kvar att vi bara vill att ni ska veta ATT det blir!

Förhandsinfo

:tomten

Sön 14/12, på eftermiddagen, drop-in.
Kakan och jag kommer fixa fika, ni får ta med er det ni vill dricka, det är ju läge för glögg och julmust helt klart.

Vi kommer högst troligt vara hemma hos Kakan, hon bor bra till, men vi kan tänkas vara lite mer centralt i stan också, vi får se.

Ni kommer få adress via PM om ni talar om att ni tänker dyka upp. Se'n. När det är dags.

Bara så ni vet. Vi vill ju träffa er och ha lite mys och bjuda på lite julstämning. Och JA, vi vet att det är långt till dess, men shit vad tiden går fort så här års och alla har mycket att göra.

Ni är nu förvarnade!

:krama

:D :rolleyes: jag lägger ut de senare mmmm tog iallafall 10 min :tungan :tuttar

Men jag håller med ju eftersom jag redan sakt ja till detta, blir kul å göra en favorit i repris så att säga.
Lussebullar och kakor blir de då och sen kaffe kan jag då lugnt såt för ;)

Last edited:
har du hört glenn som sitter bakom dej :D
Nää, det är kung Bosse av Stureplan, med ölkagge och ljudliga telefonknappar... :mad:

NU Kakan, ska vi INTE spamma sönder tråden så att folk missar vårt fina förhandsbesked om LUSSEFIKA!!! :tomten

:D :rolleyes: jag lägger ut de senare mmmm tog iallafall 10 min :tungan :tuttar

Lussebullar och kakor blir de då och sen kaffe kan jag då lugnt såt för ;)

Jaja, kinkig nurå... *muttrar* Kaffe och the kommer så klart finnas och faktiskt så blev jag så glad att jag kände att senare var NU!!! :kiss

Nää, det är kung Bosse av Stureplan, med ölkagge och ljudliga telefonknappar... :mad:

NU Kakan, ska vi INTE spamma sönder tråden så att folk missar vårt fina förhandsbesked om LUSSEFIKA!!! :tomten

:) lovar att inte spama mer då ;)

Jaja, kinkig nurå... *muttrar* Kaffe och the kommer så klart finnas och faktiskt så blev jag så glad att jag kände att senare var NU!!! :kiss

:) bra de så kinkig är jag inte, visste ju att du inte skulle kunna hålla dej från att skriva nå ;)

JAG VILL HA LUSSEBULLAR NU!!!:hördu
img_47699770c5424.jpg

JAG ska inte baka, Kakan bakar-jag äter, alltså är jag fri från skuld :fakta
Den som äter är heller inte utan skuld. Första advent säger jag bara Jävla Kakan. SMÖR! FJÄSK! FJOLL! HÄDELSE!!! :mad:

Japp, helt rätt uppfattat. Jag är rabiat, fanatisk och fruktansvärt inflexibel i det här avseendet. :arsele :tuttar :tomten

Den som äter är heller inte utan skuld. Första advent säger jag bara Jävla Kakan. SMÖR! FJÄSK! FJOLL! HÄDELSE!!! :mad:

Japp, helt rätt uppfattat. Jag är rabiat, fanatisk och fruktansvärt inflexibel i det här avseendet. :arsele :tuttar :tomten

Vad ska man kalla den här grenen av fanatism?:va

Jaha. Ja, men då är det ju helt okej.
Gott, spännande och nå't man kan leka med!
:crash

Tror inte du blir så glad om jag gämför det med ett kinderägg...:D

MAN BAKAR INTE LUSSEBULLAR FÖRE FÖRSTA ADVENT!!!

Numera är jag totalbannad från allt vad lussebak heter här hemma, brukade aldrig ta mer än 10 minuter innan jag ballade ur....
Detta var tydligen inte alls uppskattat sen vi blev tre i famijen :confused:

Bifogat

• PC180002.JPG
    PC180002.JPG
    70.8 KB · Visningar: 35
Numera är jag totalbannad från allt vad lussebak heter här hemma, brukade aldrig ta mer än 10 minuter innan jag ballade ur....
Detta var tydligen inte alls uppskattat sen vi blev tre i famijen :confused:
:censored Det där är ju inte en lussebulle, det är ju en lusseballe, det ser ju vem som helst. Snuskhummer. Men det är klart lillgrabben måste läras i tid. :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman