Övervåld från poliser

Vilka töntsnutar, de borde skjuta en av ungarna i fejset så får vi se hur balla resten är sen. :gnissla

Som jag sagt förut, lugna nerverna med att titta på t.ex. Brasilianska poliser in action på Yotube. :)

Snarare är dom väl uppväxta med att INTE få en snyting när dom käftar, vilket dom kanske borde ha fått. Svaga föräldrar och svaga lärare osv. :mad:

:rolleyes: :näsblod

Så bra föräldrar slår sina barn? :confused:

En bra uppfostran ska innehålla våld?

:3freak näh

Jag tycker polisen gör ett bra jobb. jag skulle ha VÄLDIGT svårt att inte bli provocerad i vissa situationer dom får vara med om, se första klippet.
[YOUTUBE-ID]Z5i_DwECpH0[/YOUTUBE-ID]

Detta klipp la jag med som bonus, polisen har tagit en rattfyllerist.
[YOUTUBE-ID]ntkZN5XzIjg[/YOUTUBE-ID]

Man blir förbannad!!

Vilket jävla gnäll. Såg fan inget övervåld där. Jävligt märkligt att det blir ett sånt jävla liv så fort det hålls sådana möten. Yttrandefrihet är väl en självklarhet i en demokrati eller?? Jag håller inte med SD alls i många avseenden men man blir rent ut sagt förbannad att det blir ett sånt jävla raballder över deras möten när nån muslimsk organisation skriker ut slagord över hela centrala örebro och ingen säger ett skit om det. Nä detta land är på väg käpprätt åt helvete vad gäller allt. Det har vi våra flata politiker att tacka för. Som sagt...........
man blir förbannad

Vilka töntsnutar, de borde skjuta en av ungarna i fejset så får vi se hur balla resten är sen. :gnissla

Som jag sagt förut, lugna nerverna med att titta på t.ex. Brasilianska poliser in action på Yotube. :)

Vad heter förresten den där filmen som är så omtalad....
Är den nåt att se?

:rolleyes: :näsblod

Så bra föräldrar slår sina barn? :confused:

En bra uppfostran ska innehålla våld?

:3freak näh

Vad jag menar är att dom får göra som dom vill, och att dom som ska vara auktoriteter i deras liv borde börja agera som sådana och sätta gränser. Inte stryk, det var mer för att vinkla ditt påstående rätt utan att ändra för mycket på det. Sen var det ju en viss ironi också som kanske inte kom fram. Det var ju du som startade jargongen.

Tyvärr är jag rädd för att för dom här personerna är det kört sedan länge. Sätter man inte gränser för barnen redan när dom är små så glider det en lätt ur händerna. Och många av dom i demonstrationen är ju inte "skitungar" som några skriver utan i 25-30-års åldern.

Men sätt du barbiedockor i händerna på dina söner om du vill uppfostra dom så.

Vilken film då?
Det finns en uppsjö av kalasrullar. :)

Jo, fast Starstriker är nog ute efter den jag länkade till, annars är det bara att söka på tuben efter BOPE (Batalhão de Operações Policiais Especiais)...eller hur...

Fy fan va förbannad man blir när man ser den där filmen :mad:
Poliserna använde inget övervåld iaf..

Tänk om poliserna fick börja sula gatstenar lika som demonstrantfjantarna gör, det skulle vara ganska kul om dom kunde jämna ut oddsen lite. :yoparty
Det är också ganska sjukt att det kallas "övervåld" när poliserna knuffar och boxas (tillbaka) lite. :dummer

Nej ett skott i benet skulle den som kasta gatsten få, eftersom det inte kan klassas som annat än mordförsök.

En klapp på axeln för gott utfört arbete skulle dessa poliser ha!

Last edited:
skönt med alla 'som inte sympatiserar med sd MEN...'

patetiskt.

bli poliser och ut och knacka demonstranter istället. jaa...försök åtminstone bli poliser...

Jag har sett och hört för mycket om hur den svenska polisen missbrukar sin makt för att inte vara väldigt kritisk mot nästan allt de gör.

Tänk dig in i situationen; du är en mot tio i antalsförhållande, du ska se till att de som är framför dig inte kommer förbi dig för då är risken för massiva personskador överhängande, gruppen framför dig trycker sig framåt, framåt, framåt, de sliter, river och slår på dig, så fort du petar på nån av dem eller rör vid dem så skriker de för full hals om övervåld, skriker av smärta ingen normal människa hade känt vid sådan beröring, skriker förolämpningar om dig, om din familj, om ditt yrke.

Hur skulle du reagera?

Tycker du det hade vart bättre om ynglingaskaran hade fått komma fram till torget där Sverigedemokraterna stod?

patetiskt.

bli poliser och ut och knacka demonstranter istället. jaa...försök åtminstone bli poliser...

Jag sympatiserar varken med AFA-slöddret eller SD, men jag tycker att polisen gjorde ett bra jobb!

Måste jag bli polis nu?

patetiskt.

Du är ju faktiskt lite löjlig.

Tänkte skriva lite till, men kom fram till att raden ovan sammanfattade det ganska bra.

Du är ju faktiskt lite löjlig.

Tänkte skriva lite till, men kom fram till att raden ovan sammanfattade det ganska bra.

tjaa du behöver inte skriva mer hoppas jag, din egen lilla slogan "Din egen tråkmåns på SH" säger allt om dig, så bespara oss dina kommentarer.

Jag som både sympatiserar med SD och med poliserna, får jag en egen klubb? :confused:

hahahahahahahaha :näsblod

Last edited:
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan