vilken vinner

Vilken vinner

• Antal röstningar
    0

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Vad väljer du på kvällen??

1. South Park

2. Simpson

3. Family Guy

4. Ähh inget av ovanstående jag har ju en Pojkvän/flickvän att umgås med:va

:tuttar

Nu fanns det ju inget Dator/spel alternativ, så då blir det 4:an :)

Simpsons följt av Family guy, både jag och tjejen brukar kolla på det då det ofta sammanfaller med att vi äter kvällsmat som givetvis intages i tv-soffan. Vi har ett fint matrum med plats för 8 pers men där tror jag vi har suttit 2ggr och ätit bara hon och jag...

Blir att umgås med frugan och sonen. Men hon tycks envisas med att går nåt skräp på tv vid namn Idol ikväll... så det blir väl lite forumsurfning för min del.

Vart är discoverychannel då?

Annars tänker inte jag välja.

meh..hihi

Jag tittar på alla 3 är ett gigantiskt fan av simpson :tummenupp

Under tiden får karlsloken roa sig med annat :D :D

Som typ tvätta och vika tvätt, stryka, laga mat, damma och dammsuga? Låter ju skoj! :tummenupp

Tycker också alla tre serierna är bra, men lade min röst på Simpsons, för det är den jag trots allt tittat på mest.

Sedan börjar jag undra om det här inte egentligen bara är ett finurligt sätt, att se vem på forumet som är singel eller ej? :hihi

Som typ tvätta och vika tvätt, stryka, laga mat, damma och dammsuga? Låter ju skoj! :tummenupp

Tycker också alla tre serierna är bra, men lade min röst på Simpsons, för det är den jag trots allt tittat på mest.

Sedan börjar jag undra om det här inte egentligen bara är ett finurligt sätt, att se vem på forumet som är singel eller ej? :hihi

jäääääla shiiiiiiitttt BUSTED :D

..Tjodde de va änkla säättet o fixa bja bja ragg:arsele :3freak :crash

Först och främst kommer flickvännen, som gladeligen delar soffan med mig under tiden Simpsons och Familty Guy går på TV.

South Park kan ta sig i arslet och dra en handtralla.

Jag får ligga så ofta så att det är som att planera middag.. "Jaha, vad ska jag äta/spänna på idag då?", ungefär.
Lata dagar går jag bara till Micky-D´s o kör en standard BigMac o co samt kör ett liggpass i baksätet med den pumpvänligaste bruden på stället, thats just how i roll, playah style.. :)

Det var som fan. :Bugar

Själv gillar jag Simpsons.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt