Folk vågar väl inte skriva för att, allt ska vara skrivet så korrekt, inte felstavat och vara korrekta meningsuppbyggnader osv, är det inte så får man en nackskott.
ETT inte EN!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folk vågar väl inte skriva för att, allt ska vara skrivet så korrekt, inte felstavat och vara korrekta meningsuppbyggnader osv, är det inte så får man en nackskott.

En annan sak.... Forumet är numera besudlat av länkar till Tuben, Blocket mfl.
Kul, men det tillför inte så mycket?
[YOUTUBE-ID]UsEosfP_eHk[/YOUTUBE-ID]
Håller med om att man saknar många medlemmar som skrev tidigare om åren, vart har de tagit vägen? Det syns speciellt när någon lyfter en gammal tråd.
Ja du ser ju.. Den där filmen är AP-gammal. Tummen NER!
Det som byggde det här forumet var diskussioner. Det innebär meningsskiljaktigheter och påhopp, men detta funkar tyvärr inte här längre.![]()
Det är ytterst få här som skriver inlägg som är längre än fem rader.
Mina egna inlägg blir sällan långa nuförtiden för det känns bara blasé. Vem skriver man för liksom?
Ja du ser ju.. Den där filmen är AP-gammal. Tummen NER!
Det som byggde det här forumet var diskussioner. Det innebär meningsskiljaktigheter och påhopp, men detta funkar tyvärr inte här längre.![]()
Det är ytterst få här som skriver inlägg som är längre än fem rader.
Mina egna inlägg blir sällan långa nuförtiden för det känns bara blasé. Vem skriver man för liksom?
![]()
Har mer eller mindre ledsnat på att starta nya seriösa trådar för diskussioner för det blir så sällan vettiga med intressanta åsikter. Vissa gör ju allt för att de ska balla ur.
Det där med invandring o bidrag är så uttjatat så de orkar jag inte läsa längre.
True. Jag tror de flesta tänker likadant.
Inbillar mig att om folk kände varandra så skulle det skrivas mer här. Personligen har jag bara träffat 4-5 pers från forumet. Kanske är det för anonymt? Gick för övrigt med i gruppen Sporthoj på Facebook idag. Skitkul eftersom alla ha bilder på sig själva där. Dock har jag ingen aning om vem som är vem eftersom alla har riktiga namn där.....
Kanske skulle alla ha en bild på sig själva som avatar? Det är ju en början iaf.
Borde kanske själv föregå med gott exempel..........
Det heter faktiskt "et nakCskåt!!!!!11"ETT nackskott heter det facktiskt!!!111![]()
![]()
Inbillar mig att om folk kände varandra så skulle det skrivas mer här. Personligen har jag bara träffat 4-5 pers från forumet. Kanske är det för anonymt? Gick för övrigt med i gruppen Sporthoj på Facebook idag. Skitkul eftersom alla ha bilder på sig själva där. Dock har jag ingen aning om vem som är vem eftersom alla har riktiga namn där.....
Kanske skulle alla ha en bild på sig själva som avatar? Det är ju en början iaf.
Borde kanske själv föregå med gott exempel..........
Har inte träffat så många själv IRL heller men det känns ändå som man känner vissa ändå, speciellt de som vågar bjuda på sig själv och berätta om sitt privatliv rätt öppet.
Fisboken vägrar jag, det blir så många timmar ändå framför skärmen.
Edit: du hade väl din nuna som avatar för några år sedan?
Ja du ser sitter och slö skriver medan jag lär upp en nyanställd, visst är inte en guru på att skriva, men sådant missar man inte om man bryr sig om hur man skriver.ETT inte EN!!!!!![]()
Ja du ser sitter och slö skriver medan jag lär upp en nyanställd, visst är inte en guru på att skriva, men sådant missar man inte om man bryr sig om hur man skriver.

Är det ingen här som var med på den tiden jag "hostade" ett par games av GP500 på PC.Så mycket roligt folk som försvunnit från forumet. Så det dör ut.
Vad som alltid varit skoj var tiden då DC-hubben var igång, kanske den är fortfarande men lyckades bli bannad där någon gång 2004-2005.
Och tiden då vi lirade Moto GP på söndagar.
Så det var bättre förr!
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller