Jörg Haider är död

FFF*:
Jag är inte intresserad av dina jävla folielänkar. Compreñde?

*=Försök Fatta Följande

haha, fatta hur mycket de producerar i det där landet :D

Haiders efterträdare

27-årige Stefan Petzner valdes på söndagen till ny ledare för populistpartiet Förbundet för Österrikes framtid (BZÖ) efter den i lördags omkomne Jörg Haider.

– Jag är inte som Jörg Haider, men jag ska försöka föra hans tankar vidare så gott jag kan, sade Petzner som de senaste åren varit Haiders närmaste medarbetare.

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70863579_852__,00.html

Last edited:
Hur så?
Sedan kan du förresten göra grundläggande motorikövningar så du klarar den s.k. quotingen (att besvara andra inlägg) på ett korrekt vis.
Lycka till!
Hur så? Förresten kan du sedermera utföra grundläggande motorikövningar med förhoppningen om att du - i framtiden - kan klara av den s.k. citeringen på ett korrekt manér.

:va jävla invandrare som inte kan svenska :gnissla usch!

My 2 cents.
Tråkigt att en person gått ur tiden lite tidigt.
Haider var om inte annat en väldigt skicklig politiker, men det betyder inte att jag tycker som honom.
Likaväl som det finns skickliga politiker i vänsterblocket här i Sverige, kommer aldrig att rösta på de heller.

När det kommer till rasism så tycker jag att det nått oanade höjder här hemma i Sverige... jag har ofta åsikter kring det mesta och har sällan problem att lufta dem, jag är inte rasist för fem öre men har en del åsikter kring Sveriges invandrarpolitik och hur vi spenderar pengar på invandrare, om jag då luftar dessa åsikter så kan ni räkna med att jag blir kallad rasist utav de mindre belästa. Så jäkla tråkigt att man inte kan ha en diskussion om ett så intressant ämne utan att man skall sätta etiketter på folk.
Å andra sidan så blir jag ju kallad för "jävla stockholmare" och nollåtta på andra forum när jag ger mig in i en politisk diskussion, så jag är van och tar ju inte åt mig men det tråkiga är att det sker i något som defakto heter diskussionsforum.

Markus: Du verkar inte vilja diskutera för fem öre i någon tråd, du vill bara försöka bevisa att du har rätt och många andra har fel. Varför ens starta trådar?

Markus: Du verkar inte vilja diskutera för fem öre i någon tråd, du vill bara försöka bevisa att du har rätt och många andra har fel. Varför ens starta trådar?

Alla får vi ut olika saker av SH. Det finns en hel del skumma personligheter här men jag tycker att det är det som är lite av charmen. :)

Det var starka ord minsann. :3freak

Tja, han har ju egentligen gjort samma fel som lastbilschaffisen som körde ihjäl 5 pers utanför Malmö för ett tag sedan. Han hade ju lika gärna kunnat få köra ihjäl sig själv så varför inte även Haider?
Om man har anhöriga som har råkat ut för rattfyllon så kanske man inte har så mycket till övers för dem.

Tja, han har ju egentligen gjort samma fel som lastbilschaffisen som körde ihjäl 5 pers utanför Malmö för ett tag sedan. Han hade ju lika gärna kunnat få köra ihjäl sig själv så varför inte även Haider?
Om man har anhöriga som har råkat ut för rattfyllon så kanske man inte har så mycket till övers för dem.

Jag tycker inte automatiskt att det är bra att folk dör för att de gör fel, det gäller fortkörare, rattfyllerister och andra.
Att han har sig själv att skylla hann han säkert tänka och att det är bättre med honom än 5 oskyldiga är självklart.

Det där var en Audi A/S8.

Påminner även om en Volkswagen Phaeton som någon nämnde, även den skulle nog passat den alkoholiserade Haiders image
HaiderCar-460b_1007729c.jpg

Last edited:
Mackan väljer sina role models med samma fingertoppskänsla som Peter Siepen väljer gå-bort-kläder.

Ja det här är nästan lika motbjudande skrattretande som när han lyckades referera till någon skribent som minsann kunde förklara både det ena och andra som Markus inte vågade stå för alldeles själv.... På den tiden försökte man engagera sig och kollade upp referenserna och hamnade omedelbart på nåt nynazistiskt väckelsemöte i Salem där killar som tränat sin talteknik med hjälp av journal-filmer från trettiotalet prrrratade om kamp och strrid!!

Och att Haider stryker med i 140 blås på 70-väg med nära 2 promille i blodet känns inte så förvånande. Eller kanske han jagades av paparazzis?

Ja det här är nästan lika motbjudande skrattretande som när han lyckades referera till någon skribent som minsann kunde förklara både det ena och andra som Markus inte vågade stå för alldeles själv.... På den tiden försökte man engagera sig och kollade upp referenserna och hamnade omedelbart på nåt nynazistiskt väckelsemöte i Salem där killar som tränat sin talteknik med hjälp av journal-filmer från trettiotalet prrrratade om kamp och strrid!!

Och att Haider stryker med i 140 blås på 70-väg med nära 2 promille i blodet känns inte så förvånande. Eller kanske han jagades av paparazzis?

Alltså, hur fan ser du ut nu för tiden? :lol
Lodigare än ever. :rofl
Har Bum Fights Crew varit i Arvika än?

Edit-
Det här bara måste förevigas:

Bifogat

• lodare 4ever.JPG
    lodare 4ever.JPG
    3.6 KB · Visningar: 153
Last edited:
Men när Peter drar lans för bögarna har han onekligen bättre känsla än Marcus :gnissla

Hej.
Jag vill bara upprepa en grej för att minimera risken att någon missar det lodigaste som hänt sedan munspelsmannen började terrorisera stockholmarna:

Bifogat

• lodare 4ever.JPG
    lodare 4ever.JPG
    3.6 KB · Visningar: 147
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back