My 2 cents.
Tråkigt att en person gått ur tiden lite tidigt.
Haider var om inte annat en väldigt skicklig politiker, men det betyder inte att jag tycker som honom.
Likaväl som det finns skickliga politiker i vänsterblocket här i Sverige, kommer aldrig att rösta på de heller.
När det kommer till rasism så tycker jag att det nått oanade höjder här hemma i Sverige... jag har ofta åsikter kring det mesta och har sällan problem att lufta dem, jag är inte rasist för fem öre men har en del åsikter kring Sveriges invandrarpolitik och hur vi spenderar pengar på invandrare, om jag då luftar dessa åsikter så kan ni räkna med att jag blir kallad rasist utav de mindre belästa. Så jäkla tråkigt att man inte kan ha en diskussion om ett så intressant ämne utan att man skall sätta etiketter på folk.
Å andra sidan så blir jag ju kallad för "jävla stockholmare" och nollåtta på andra forum när jag ger mig in i en politisk diskussion, så jag är van och tar ju inte åt mig men det tråkiga är att det sker i något som defakto heter diskussionsforum.
Markus: Du verkar inte vilja diskutera för fem öre i någon tråd, du vill bara försöka bevisa att du har rätt och många andra har fel. Varför ens starta trådar?