Jörg Haider är död

Äh, jag förstår honom fullt ut. De ungrarna som hänger på det här forumet gör inte direkt bra reklam för deras land.
Dessutom ÄR det väldigt låg standard där, inte ett fullt utvecklat I-land.
Men Österrike är inte illa, men så är det ju också det Europa på riktigt.

Jag har inte noterat en enda Ungrare som beter sig otrevligt.
Är lite förvånad över att det verkar vara relativt många av ungersk härkomst här på forumet.
I "Verkligheten" har jag inte stött på en enda.
Trots kontakter med en massa andra udda (inte direkt flyktingrelaterade) invandrare.

PR-avdelningen däremot...

Rip, Viff, tankar till familj o anhöriga. :cry

Nej just det, han körde väl inte hoj!? :tuttar

Edit, kan vi inte flytta tråden till minneslunden?

Ganska intressant egentligen, utöver att det blir lite chaff-s kring skitlandet Ungern, att till synes friska och intelligenta (?) människor tar någon typ av glädje i att en människa dör för att han hade en annan syn på invandringspolitik än vad de till synes friska har. Man får verkligen ta av sig hatten inför sossarnas indoktrineringspolitik, när människor i främmande länder applåderar dödsfall så har man gjort ett ypperligt jobb.

Så befängt det vore om jag firade en politikers död i tjotahejti för att han/hon hade en ej av (s) godkänd ståndpunkt i vilken fråga som helst, skolpolitiken.

Många av er skulle bi goda medborgare i Nordkorea. Hälsa kulissen! :)

Det värsta är att i Österrike finns det ingenjörer som har reservfamiljer fångna i källaren.

Ja, sådana är de - liberaler och ingengörer. :fakta

Last edited:
Ganska intressant egentligen, utöver att det blir lite chaff-s kring skitlandet Ungern, att till synes friska och intelligenta (?) människor tar någon typ av glädje i att en människa dör för att han hade en annan syn på invandringspolitik än vad de till synes friska har. Man får verkligen ta av sig hatten inför sossarnas indoktrineringspolitik, när människor i främmande länder applåderar dödsfall så har man gjort ett ypperligt jobb.

Så befängt det vore om jag firade en politikers död i tjotahejti för att han/hon hade en ej av (s) godkänd ståndpunkt i vilken fråga som helst, skolpolitiken.

Många av er skulle bi goda medborgare i Nordkorea. Hälsa kulissen! :)

Typiskt svenskt, när någon har invandrarfientliga åsikter så ska folk köra över dom, för att dom inte älskar invandrare.
Det är trist att en politiker som vågade ta upp invandrarpolitik dog.

"Är man svensk så måste man älska invandrare, annars är man rasist" :mad:

:näsblod

Typiskt svenskt, när någon har invandrarfientliga åsikter så ska folk köra över dom, för att dom inte älskar invandrare.
Det är trist att en politiker som vågade ta upp invandrarpolitik dog.

"Är man svensk så måste man älska invandrare, annars är man rasist" :mad:

:näsblod

Du behöver inte älska dem!Men aceptera dem tycker jag nog att man skall klara av :)

Det är trist när folk dör, som när Bagar Bengtsson gick bort, har för mig att han brände sig på bröd. Enligt hörsägen hade han bakat in sig i en limpa.

Och hur tror du det skulle låta här på SH om "Måna Muslim" strök med med tanke på att vissa här brukar uttrycka sin glädje över att någon avslutade kapitlet Palme?!

.....Men det är gulligt att du ser det som en del i den stora konspirationen... :pannkyss

Ingen demokratisk politiker, oavsett var på skalan denne befinner sig förtjänar ond bråd död.

Ganska intressant egentligen,

Vad?

Förutom nån sorts fjantig högerexremistvimotdomsomvanligtpropagandaskapatråd:lol

En nationalistiskt sketen pervers rattfull österikare mindre,,,,,, upprörd, och intressant ............knappast:tråkad

Last edited:
Och hur tror du det skulle låta här på SH om "Måna Muslim" strök med med tanke på att vissa här brukar uttrycka sin glädje över att någon avslutade kapitlet Palme?!

.....Men det är gulligt att du ser det som en del i den stora konspirationen... :pannkyss

Ingen demokratisk politiker, oavsett var på skalan denne befinner sig förtjänar ond bråd död.

Jag tror inte det fanns hyllningstrådar åt Mijailo på Sporthoj, men det var några månader före min tid så jag vet egentligen inte.
Konspirationer överlåter jag åt KGK men visst är det ett effektivt propagandaarbete som utförts när folk tycker det är bra att en politiker dog, som de knappast vet någonting om förutom vad som tutats i dem via regimtrogen media.
Tror du t.ex. Dominator Rocks vet någonting om någonting och än mindre ön Österrikisk politik? Jag skulle faktiskt bli nästan chockad om han fått snörskor.

Förresten, förtjänar icke demokratiska politiker ond bråd död? Vad är i så fall en icek demokratisk politiker och tycker du det var bra att USA's hantlangare hängde Saddam?

:)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...