En liten film ..

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
En liten kort film på mig bara mig man e ju så självisk:D
[YOUTUBE-ID]pJd2-u7nxnI[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited by a moderator:
Jag gillar ditt snack i början :)

Snygga wheelies men längre kan du ju :tummenupp
 
Med växling på bakan så klart.. Det oranga monstret har jag legat bakom många mil.

menar du när johan ägde den
.. om så då ska du höra den idag samt se den .. idag har den lite mer godis
 
Fina wheelisar... fortsätt öva :)

Man tackar,,,, Tyvärr så ligger rekordet strax under 1000 meter ..
försöker whella längre men då måste jag lära mig antingen hålla gasen lite jämnare mer, så inte den övervarvar eller växla under tiden .. å växla e sista alternativet me tanke på hur känsli lådan är
 
Last edited:
kära jugoslav, en limpa är icke att förakta då den kan uträtta underverk tillsammans med några fiskar och på så sätt hålla liv i en hel by och sålunda kan juggefesten fortsätta till solnedgången.

:näsblod


vadå, du menar att det är jag som är Jesus.
Lite bröd och några firrar och sen är festen kirrad.......niiiice!

Nej, nej. Det går 20 zig i ett paket zig. 10 paket zig i en limpa zig vilket ger att 100 zig motsvarar en halv limpa zig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top