Spamtråd M+S

Än en gång, så är man vaken mitt i natten...och dessutom nyss hemkommen... inte bra för mig att inte ha nåt att göra om dagarna...

Nån som har nåt jag kan sysselsätta mig med? :va :rolleyes:
 
Sen blev det Super duke:en med. Första gången jag kör en hoj av fighter-stuk. Kändes också lite tungstyrd tyckte jag men vet inte om det kanske beror på ovanan med körställningen och så. Det var en upplevelse iaf. Jag gillar mina kåpor kom jag underfull med!

ZX10an.. Fyfan. :villha
Kändes lättare att leka runt kurvorna än min lilla 675a och 10ggr mer krut i motorn. Skönt att det satt en Öhlins styrdämpare på den!


Jag gillade vridet i superduken...men zx10an.:yoparty ...och att den kostade bara 5000 mer än daytonan....hur e det möjligt? Ja, det är väl just styrdämpare jag vill klaga på(och då menar jag placeringsmässigt).....varför, varför inte smyga in den snyggt som på t ex sukkan utan i stället smäcka på den efteråt..:va
 
Shit. Har haft externrevision på jobbet idag och jag vann lotteriet och blev den lyckliga som fick alla mina projekt reviderade. Det var inte roligt.
 
Shit. Har haft externrevision på jobbet idag och jag vann lotteriet och blev den lyckliga som fick alla mina projekt reviderade. Det var inte roligt.

Fifan! Jag gruvar mig inför vår internrevision på torsdag :gnissla
Externrevision nästa vecka :gnissla
 
Tips från coachen. Se till att INTE vara på plats när det är revision utan vara hos kunder eller dylikt.
 
Last edited:
Tips från coachen. Se till att INTE vara på plats när det är revision utan vara hos kunder eller dylikt.

Det var det jag hade planerat!
Vi skulle ha revision v.44 måndag och tisdag och då har jag bokat ÅFbesök i Sthlm, så flyttas revisionerna :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top