Liljeros
Jobbar max
Jäkla skit, fick ryggskott när jag skulle lyfta ut minimoton ur bilen. Går omkring som en 90-årigt fyllo här hemma.
Välkommen till 30+ klubben gammelman!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla skit, fick ryggskott när jag skulle lyfta ut minimoton ur bilen. Går omkring som en 90-årigt fyllo här hemma.
Hmm...
Du menar att det blir en massa gubbar som trånar efter unga flickor![]()

Jag menar massa unga flickor som trånar efter äldre gubbar![]()
Btw,
Vad hete verkstaden du kände till som var bra?
Välkommen till 30+ klubben gammelman!!!

Nu pratar vi samma språk!![]()

Se/klicka på min signatur![]()
Det är för bilen, och den tar väl inte Kenneth´sMåste få ordnat bakfjädern.

Sen blev det Super duke:en med. Första gången jag kör en hoj av fighter-stuk. Kändes också lite tungstyrd tyckte jag men vet inte om det kanske beror på ovanan med körställningen och så. Det var en upplevelse iaf. Jag gillar mina kåpor kom jag underfull med!
ZX10an.. Fyfan. :villha
Kändes lättare att leka runt kurvorna än min lilla 675a och 10ggr mer krut i motorn. Skönt att det satt en Öhlins styrdämpare på den!
...och att den kostade bara 5000 mer än daytonan....hur e det möjligt? Ja, det är väl just styrdämpare jag vill klaga på(och då menar jag placeringsmässigt).....varför, varför inte smyga in den snyggt som på t ex sukkan utan i stället smäcka på den efteråt..
Rastade ettan en sväng förut![]()
dags att skaffa motard om du nu bara behöver ett hjul i taget?
hmm, ska ringa folksam och fråga om jag har råd.
Än en gång, så är man vaken mitt i natten...och dessutom nyss hemkommen... inte bra för mig att inte ha nåt att göra om dagarna...
Nån som har nåt jag kan sysselsätta mig med?![]()
![]()
Shit. Har haft externrevision på jobbet idag och jag vann lotteriet och blev den lyckliga som fick alla mina projekt reviderade. Det var inte roligt.

Tips från coachen. Se till att INTE vara på plats när det är revision utan vara hos kunder eller dylikt.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |