Ville ta reda på ett cirka pris för att stuntkitta en motard, säg en KTM 660! Inga värstingprylar eller överfödligt utan enbart de mest väsentliga av prylar!
Tänkte nämligen ta och försöka mig på en lite stunt sommar nästa år
Öppen för förslag ifall det är någon av er som känner sig rutinerad nog till att ge lite råd
Tänkte nämligen ta och försöka mig på en lite stunt sommar nästa år
Öppen för förslag ifall det är någon av er som känner sig rutinerad nog till att ge lite råd
Som ja skrev innan så är ja lite i en instegsperiod 
