Nu fattar jag inte jag är ju för fan alltid glad!
Till och med lite i går kväll. Jag fick i alla fall en yamaha keps![]()
Yamaha är jävla bra motorn höll ju faktiskt nästan 160 mil![]()
Nää, jag menar ju inte dig. Du är ju alltid glad trots en del motgångar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu fattar jag inte jag är ju för fan alltid glad!
Till och med lite i går kväll. Jag fick i alla fall en yamaha keps![]()
Yamaha är jävla bra motorn höll ju faktiskt nästan 160 mil![]()
hur detta kunde gå bra förstår jag fortfarande inte....
Hej hopp!
Vilken kanonhelg!![]()
Enklast att samla alla länkar på bilder över helgen på samma ställe så I hope you don´t minde!?
Jag kommer efter hand lägga upp mina bilder till beskådning här:
http://niklasostergren.zenfolio.com/f753061717
Fn. ligger 181st. uppe men det kommer fler succesivt (har närmare 2300 bilder att sortera/slänga/fippla med så ha tålamod!).![]()
Uppdaterad 2008-09-23 Kl. 07:05
Senaste uppdateringarna:
125 Jr
125 GP
250 GP
Mvh!
// Niklas
Går det att använda dessa bilder på hemsidan? eller anta att du kanske vill ha en slant eller två...??
hur detta kunde gå bra förstår jag fortfarande inte....

Söker bilder på #23 Rookie 600.
Vore kul att se hur kraschen såg ut från åskådarplats...
/Gröna Grodan
Japp!Är detta möjligtvis du ?
http://www.smidefors.se/wp-content/gallery/falken_080921/P9210685.jpg
Japp!
Har du fler bilder? Hörde efter racet att någon hade krashcen på bild, man kunde se vad som hände...
/GG
Tyvärr ingen mer :-(
Det var inte meningen att låta som att jag försökte peka fingrar på någon vållande, sorry. Det redde vi ut redan på däcksvallen, det var aldrig några sura miner.Det stod en kvinna vid hörnet, insidan kurva 3, där ni kraschade vid händelsen. Dock oklart om kameran hennes var vänd snett bakåt, från där/så som hon stod. Vi andra var på "fel sida" kullen/vallen denna gången.
De bilder jag har är endast efter krachen och dem kan man inte dra några slutsatser av vad som hände/vem som gjorde vad/när och varför. Men man kommer völdigt långt med en dialog och rätt frågor till de inblandade! Sedan är det alltid "roligare" om man har det dokumenterat på bild eller film om inte annat när man sitte ri baren med polarna!![]()
Mvh!
// Niklas
Det var inte meningen att låta som att jag försökte peka fingrar på någon vållande, sorry. Det redde vi ut redan på däcksvallen, det var aldrig några sura miner.
Det var jag som highsidade, med Joakim precis bakom så han kunde inte direkt göra något... Så man får väl se mig som vållande... Men han sa att han trodde att han lyckats köra över min hoj, själv minns jag inget mer än ett evigt snurrande på asfalt gräs o sand. Och att jag fick en hoj i ryggen när jag stannat.
Vore kul att se hela cirkusnumret på bild, bara!
Riktigt fina bilder på hemsidan, för övrigt! Kommer att maila dig om lite bilder jag skulle vilja köpa.
/Patrik
).|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |