apple fans är svåra är prata med..hoppas du inte är för långt nere i appleträsket bara

Iphone i sig som maskin, är ren ingenjörskonst i mina ögon. Slank..fin..stor skärm..gränssnitt mmm..
i daxläget finns det ingen maskin som kan mäta sig med dess prestanda och användarvänlighet.
men....och det STORA MENNET

är att apple som företag tänker så jäävla skevt..utan att lära sig av sitt egna förflutna.
Nämligen allt det som utlovas med mpgx avkodning är styrt av företaget i sig...som ipods programvara Itunes. Med detta program som enda åtkomst och tagna licenser för alla ingångar i maskinen(förutom 3,5mm pluggen såklart + d e en utgång

) gör att du som kund är låst och beroende av apple för överföring, avkodningsstöd, garantier mmm
Apple är ett av de företag som bildar spetsen av den pil som vill punktera nedladdningsbubblan (bcuz it gonna blow soon, därav liknelsen

). inom jäävlitt kort kommer de stora japanska aktörerna släppa liknande maskiner med ännu bättre processorer som gör att laddtider, energihunger, storlek mm minskar.
Nya lågenergiskärmar är påväg ut till marknaden snart och den nya batterieran kommer att starta inom kort med RUGGIGA passningstider. När jag säger ruggig så menar jag typ...(vill inte chocka dig nu) 2 års passningstid!!!!
Snar framtid efter ditt påkostade/nerjobbande köp så kommer din Ipone vara som Ipod e idag...blek i sina konkurrenters skugga!design design design...knepet att locka ögon